| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Otázka Odpověď

Konizace a výplachy

17.4.2010 17:51:29   Lenka
Dobrý den, před 17 dny jsem podstoupila konizaci děložního čípku. Doposud jsem měla pouze slabý světlý výtok. Před dvěma dny mě můj gynekolog prohlédl a shledal vše v pořádku. Doporučil mi VNITŘNÍ oplachy přípravkem Rosalgin. Tak jsem provedla ve třech dnech a nyní jsem začala krvácet (srovnatelné s menstruací). Něke jsem se dočetla, že výplachy mohou způsobit krvácení a nedoporučují se, i když mě doktor ujišťoval, že je mohu provádět. Je krvácení tedy reakce na výplachy nebo je klasickou reakcí po konizačním zákroku? A pokud je to jen reakce na výkon, mám s výplachy pokračovat, i když krvácím a za dva dny přide menstuace?
Děkuji
Názory k dotazu (0 názorů)
Žádné názory zatím nejsou. Vložte první!

(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.