| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Otázka Odpověď

Polygynax-poš.tablety + varfarin

18.4.2009 20:20:30   Vlasta, dvě dosp. dcery
Dobrý den paní magistro, chtěla bych se za dceru zeptat, jestli není v rozporu užínání poš.tablet polygynax-antibiotika s podáním léku varfarin. Dceři bylo řečeno, že nesmí užívat jiné léky, kromě paralenu, ale gynekoložka jí naordinovala polygynax + mykomax orálně. A aby nebylo všeho málo, tak ještě odjíždí na dovolenou do zahraničí. Může vůbec na slunce při užívání varfarinu? Obvodní lékařka neměla námitky.Mám trochu strach, prosím o radu a zároveň velice děkuji za brzkou odpověď.
Přeji hezký den Vlasta
Názory k dotazu (0 názorů)
Žádné názory zatím nejsou. Vložte první!

(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.