Podle psychologického výzkumu se průměrný Číňan na obrazovku mobilu dívá téměř 5 hodin denně.
Od doby, kdy se zrodil mobilní telefon, prošel velkým vývojem. Od původně velkého tlačítkového provedení až k dnešní "chytré" a beztlačítkové podobě. Ruku v ruce s tímto vývojem se však stále více mluví o mobilní závislosti, která zasahuje i do života našich rodin.
Reklamní společnost Ogilvy připravila ve spolupráci s čínským Centrem psychologického výzkum reklamní kampaň, která má upozornit na antisocializační stránku používání mobilních zařízení.
Kampaň se jmenuje The more you connected, the less you connect - Čím více se připojujete, tím méně jste spojeni. Mobilní telefon je zde symbolem jakési zdi mezi jednotlivými členy rodiny.
Podle psychologického výzkumu se průměrný Číňan na obrazovku mobilu dívá téměř 5 hodin denně - třetinu svého denního času, kdy bdí.
Těhotenství |
Dítě |