Po závěrečném hlasování přinášíme výsledky třetího ročníku ankety.
Po dlouhé nominační části a následném hlasování přinášíme výsledky dalšího ročníku ankety Ceny Rodiny 2014. Připomeňme, že hlavním smyslem akce Ceny Rodiny je upozornit na nepřehlédnutelné aktivity, tvorbu, produkty, projekty a činnost, které podporují rodiče, děti a rodiny vůbec. Následující výsledky kompletně vzešly z internetového hlasování (včetně nominací) návštěvníků portálu Rodina.cz.
A koho jste v jednotlivých kategoriích vybrali na první místa?
1. Kulturní cena
- Celé Česko čte dětem
- Film Tři bratři
- ČT Déčko
2. Dobré místo
- ZOO Lešná
- Stezka korunami stromů Lipno
- Mirákulum Milovice
3. Hrací cena
- Lego
- Doubble
- Pexeso
4. Cena bříšek
- Kosmetika Weleda
- Chlorella
- Bi Oil
5. Cena miminek
- Lego-Duplo
- Plenky Pampers
- Hračky FISHER PRICE
6. Školní cena
- Projekt Ovoce do škol
- Interaktivní tabule
- Pilot - gumovací pera
7. Cena seniorů
- Ochrana seniorů před předváděcími akcemi
- Univerzity třetího věku
- Seniorská hřiště pro aktivní život
8. Společnost Rodiny
- Dobrý Anděl
- Projekt Klokánek - Fond ohrožených dětí
- ALBI
9. Osobnost Rodiny
- Tereza Maxová
- Vendula Svobodová
- Michal Nesvadba
10. Bubák Rodiny (Anticena)
- Nezaměstanost rodičů
- Miloš Zeman a jeho výrok o integraci handicapovaných dětí
- Zákon o sociálně právní ochraně v jednom domově pro okamžitou pomoc dětem v tísni a neprodloužení výjímky pro Klokánek