MirkaEyrová |
|
(2.2.2005 16:13:27) Něco mi v tomto článku trochu chybí. Myslím, že je to popis postavení hodnocených škol v rámci celého českého školství. Tedy - alespoň rámcově nastíněný princip projektu Dokážu to a aspoň základní rozdíly mezi tímto projektem a běžnou českou školou. To, že se jedná o speciální projekt, může leckdo v článku přehlédnout - a spousta z nás (včetně mě) vlastně vůbec neví, "která bije", tedy o co tam jde. - Kromě toho si myslím, že by bylo zajímavé i srovnání s klasickými českými školami - tedy udělat totožný průzkum i na nespecializovaných školách, a to v podobném rozsahu, a pak výsledky obou průzkumů dát vedle sebe. To by, myslím, mělo větší význam pro školství i rodiče než "nějaká" čísla jen tak pokladená do prostoru. - MMCH, zdá se mi, že když už článek nehovoří o českém školství komplexně, ale o pouhém zlomku, měl by alespoň nadpis tomuto obsahu odpovídat. M.
|
MajdaZ | •
|
(2.2.2005 17:14:47) Myslím, že jsem nedávno viděla dokument o programu Dokážu to pro učitele, kde si - zjednodušeně řečeno - zkoušeli, jaké to je být žákem. Který mnohdy nerozumí, nedokáže a neposlouchá ... ale ne vlastní vinou. Prostě zážitková pedagogika o komunikaci, sebepoznání a reflexi vyučování.
|
|
JENA, 2 kluci (8/2001a1/2003) |
|
(3.2.2005 15:53:45) Mirko, naprosto souhlasím.
Myslím, že Majda to charakterizovala dosti výstižně. Jinak na semináře mohou jezdit učitelé i se studenty. Stránky projektu jsou na http://www.doto.cz/
|
|
petr | •
|
(2.3.2005 21:38:46) Přesně. Kromě toho, že chybí srovnání, především zoufale chybí analýza a interpretace těch dat. O čem ta čísla vlastně svědčí? O čem určitě nesvědčí? Svědčí vůbec o něčem? Tohle není klasický průzkum nebo dokonce nějaký pedagogický výzkum, který by mohl aspirovat na podchycení obecných trendů. Tohle je PR-nástroj Nakonec: Zájemce o problematiku školství si dovoluji odkázat na adresu www.stolzova.aktualne.cz
|
|
|