Katko,nějak jsem se v tom předchozím příspěvku zamotala
myslím že kdyby na mě mamka, s tou zmrzlinou zaječela ,,jsi blbá, ty kozo, příště se podívej kam si sedáš,, a už se k tomu nevracela tak by to nadělalo míň škody, (příště bych si prostě dala pozor,nebo taky ne
) nejde o slovíčka ,ale o atmosféru,že já jsem blbá a nikdy se to nezmění
a že se to dokládalo příběhy z minula, ,,tehdy jsi udělala to a ono blbě, jak si můžeš myslet že teď dokážeš tohle?,,
nějaké to slovo které ujede ještě nemusí nic znamenat,když dítě jinak ví že ho rodiče podporují a věří mu. Četla jsem, co už tu taky někdo napsal, že když dítě něco vymastí,máme kritizovat tu situaci,ne to dítě, asi tak nějak: ,,to není hezké házet písek do očí, to se nesmí,podívej holčička pláče, už to nikdy nedělej, dáš si příště pozor,jo,, místo ,,ty jsi škaredý, hodil jsi písek holčičce do očí, kvůli tobě teď pláče,ty nešiko, proč sis nedal pozor,, vypadají ty věty skoro stejně ale asi stejné nejsou