1.2.2008 15:47:58 Míša
Re: Vývoj grafomotoriky
Já bych to řešila asi tak: kdyby mi zas paní učitelak povídala něco o tom, jak je malý nešikovný atp, zeptala bych se jí v čem vidí ona problém, a pak bych přes nějaký oslí můstek přešla na to, že prostě potřebuje víc podpořit, že se ve školkovém prostředí trochu stydí a zároveň bojí, že doma to zvládá, případně jestli máte předchozí výtvory, tak bych jí je ukázala. A pokud by se nedostavil výsledek, asi bych se zkusila objednat k ředitelce. Člověk nechche zbytečně prudit, ale zase pokud máte skutečně dojem, že něco není v pořádku, stojí to za to. Vždyť jde o děti, a proč by měl mít malý do budoucna nálepku nešiky, když to vůbec nemusí být pravda.
Odpovědět