Re: učitelé
S mnohým souhlasím, ale.... My máme dvě děti v pěstounské péči, chlapec má mnoho problémů zdravot. Nález na mozku, špatnou motoriku, z toho problémy se psaním a další a další. přišel k nám ve 4.5 letech. Velmi bystrý, velmi se zajímal (večer jsem odpadala od jeho otázek) postupně jsme hodně dohnali, měl odklad školní docházky. (narozen v srpnu). Nyní je ve třetí třídě ZŠ a zatím má samé jedničky. Učíme se denně, píšeme i nějaké věci navíc. Má výbornou paní učitelku, jsme v kontaktu nejméně 1x týdně. Zatím úlevy (rovněž hyperakvita,porucha pozornosti, ale i oslabená pravá ruka v důsledku neurol. onemocnění) nemá. Ale i paní učitelka do budoucna počítá s diktátem - doplnění pouze y,i. S těmito prac. sešity ale pracuje i nyní. Sport příliš aplikovat nelze, nemotornost, problémy s dýcháním - alergik. Ale má ohromný hudební talent, zpívá ve sboru, hraje na flétnu a začal i skládat. Takže místo sportu 4x týdně hudebka. Druhé dítě má dnes 5.5 roku, za chvíli jdeme k zápisu. Je fyzicky zdravá, jen malá, drobná. Přišla k nám ve 3.5 nemluvila skoro nic, plenky na noc, občas přes den. Dnes pusu nezavře, zpívá v přípravce sboru, velmi živá, temperamentní - chodí do gymnastiky a moc ji to baví. Ale ve školce je sice předškolním oddělení, ale nekreslí, nezná barvy, zvířata apod. Byla jsem kritizovaná paní učitelkou (pouhý zástup). To se pak těžko vysvětluje, jaké pokroky jsme udělali, že podle psychologů nesmíme na ni tlačit apod. To, že půjde o rok později je už teď jasné, jen nevím jestli nám bude rok stačit.
Odpovědět