Re: Mozna uz to nekdo napsal
Já jsem, ale nepsala, že by učitel neřekl před rodičem, že dítě zlobí. Pokud vážně a konkrétně něco provádí tak to CHCI vědět. Šlo mi jen o to, abych se dozvěděla něco konkrétního. Protože dosud jsem slyšela jen, že zlobí, ruší, běhá, povídá. Já ho za takové věci prostě nemůžu napomínat (resp.napomínám ho , ale bez účinku) on totiž při své hyperaktivitě tohle může těžko zvládat. Já ho tím neomlouvám, samotné mi to vadí. Pouze nám vysvětlila psycholožka, že to je jako by vám někdo říkal, že nemůžete v noci spát.
Chci docílit pouze toho, aby se učitel zamyslel než mi bude říkat jak filip zlobí. Aby věděl něco konkrétního.
Ještě bych chtěla poznamenat, že jsem neříkala, že inteligence souvisí s grafomotorikou. Já jsem prostě na té schůzce chtěla slyšet i něco pozitivního, protože jsem přímo cítila co si ostatní rodiče o filipovi myslí. A byla jsem přesvědčená, že grafomotorika je dobrá. Nejsem odborník, ale přijímačky byly zaměřeny na grafomotorické dovednosti a dítě, které toto neumí by prostě nevzali. A také grafomotoriku denně procvičujem aby měl dobrý start do školy alespoň v tom.
Nejsem rodič, který je ze svého dítěte překvapený pouze po třídních schůzkách. v kontaktu s učitelem jsme minimálně jednou týdně. Příště už bych třídní schůzku nenechala takto dojít. Takle negativní věci do kterých ostatním rodičům nic není bych už chtěla probírat individuálně.
A ještě bych chtěla reagovat na jeden starší příspěvek, že dítě tlačíme k vykonu (už jsem to psala, ale nějak se to neobjevilo). Synovi jsme vyřídili odklad (takže jsme ho nepřipravili o rok hraní). Děti s odkladem u nás chodí do přípravky ve spádové škole. pokud by téhle škole šel i do první třídy pak bude mít ve třídě 29spolužáků. Některé i z problémových rodin. Pak chápu, že učitelka je přetížená a psychicky to nemůže zvládnout. Tím, že se dostal kam se dostal bude chodit do třídy kde je dvacet dětí. Všechny budou zralé a připravené na školu. A tím, že tyto děti už mají poměrně dost znalostí, tak učitel není tlačený tím ,že by něco nestihl probrat a může se dětem věnovat s větším klidem. Alespoň tak to vidím a to byly naše důvody. Nehledě na to, že jak už tu někdo napsal je takové dítě opravdu už negativně zapsáno. a učitele to může ovlivnit ještě než dítě sám pozná. Takhle doufám začneme od začátku.
dík za názory blanka
Odpovědět