Re: hmm
No Lucko,to máš pravdu,že prodavač by si neměl dovolit být vůči zákazníkovi arogantní.Dáváme jim přece dost peněz.Ale to je teorie,druhá stránka věci je prax.A pravdu řečeno,mně se mnohokrát stalo,že jsem pani nebo pána vyrušila svojí otázkou u svačiny a to jsi měla vidět-pohledem vraždící pani nejdnou nic nevěděla,obtěžovala se max. s tim,že mi oznámila,že co potřebuju vědět mám napsáno na pračce nebo jiném spotřebiči.A to víme,že tam není zdaleka tolik informací o výrobku jako třeba na zmiňovaných www stránkách.Dokonce se mi stalo,že jsme si chtěli koupit nový vysavač.Vybrali jsme si ten co nám vyhovoval,ale ouvej v prodejně měli pouze 1 exmplář a ten byl zrovna ve výloze.Prodavač mimochodem i majitel prodejny mi řekl,abych si týden počkala,že ho objedná,z výlohy ho brát nebude.Pěkně mně to naštvalo,ale přes zuby jsem mu řekla že dobře.A víš co jsem udělala druhý den?Zajeli jsme si autem do Č.B a vysavač jsme tam koupili bez problémů.A prodavčky nám ještě děkovali za nákup a usmívali se.Tak by to mělo být.Nic pro ně nebyl problém.A co udělal prodavč v našem městě s oným objednaným vysavačem?Jelikož jsem v té prodejně víc krát nebyla,tak nevím a ani mně to nezajímá.Ale ty stránky www.bílé zboží se mi moc líbí.Určitě je využiju.Probíhá tam nákup opravdu bez problémů?Ještě jsem takhle nenakupovala.
Odpovědět