8.6.2005 14:30:10 L+2
Re: Taky souhlas
Toronako,
ja myslim, ze je ale rozdil, jakym zpusobem se to, co dite neumi zjistuje. Pokud se zjistuje tak, ze ucitel zkousi a reje, a vylozene hleda, kde dite nachytat, pak mu da 5 a neni zadny dalsi pokracocvani (tzn, ze ucitel zakovi znovu vysvetli latku apd.) tak to si myslim, ze je spatne. Pokud se to dite nauci, tak by vlastne ten ucitel mel tu 5 smazat, protoze uz neni platna, zak po nauceni latku jiz umi, tak by mel byt oznamkovan za konecne znalosti. Vzdyt preci nezalezi na tom, kdy zak znalosti ma, ale jesti je ma.A je jedno, ze na zacatku tydne znalosti nemel, kdyz se to do konce tydne naucil.
Pokud ucitel zjistuje, co deti neumi primou otazkou, at mu reknou, co neumi a z toho je nebude zkouset a naopak latku s nimi probere, tak to nazyvam "verit detem".
Odpovědět