5.9.2019 16:43:05 Zuzkaa
Proboha, co si to autor šlehnul
Proboha, co si to autor šlehnul, to teda musí být ale skutečně výživnej matroš! Na jednu stranu vykládá, že vzdělání je socio-ekonomicky podmíněno, na druhou by chtěl fond, ktrý by podporoval nadané studenty z řad ekonomicky slabších. Pardon, ale třeba i nadaný student nevystuduje, pokud aspoň trochu nehrábne!! Existuje spousta studií i dokladů o nadaných romských dětech, třeba klucích - fotbalistech, kteří by mohli zářit a být v reprezentaci, kdyby se po nich ale nechtělo chodit na tréninky a makat. To si budu radši vážit ne tak nadaného dítka, jako dítka pilného, který chybějící nadání dožene prací. Zažila jsem dívku neskutečně nadanou na zpěv, ale protože rodiče nadání nerozvíjeli, za pár let ji převálcovaly děti ne tak nadané, ale které chodily do pěveckého kroužku a zpívaly. Rozdíl byl naprosto propastný.
A zrušení povinné školní docházky je taky kapitola sama pro sebe, stejně jako zrušení známkování, podpora nadání dětí, rovné šance, zdravé klima, konec trestání za chyby, individuální rozvoj každého dítěte - víme, jak dopadla inkluze? Čili nic neříkající kecy, kecy, kecy... a vlhké sny sociálních inženýrů.
Odpovědět