3.3.2016 10:40:37 Renka + 3
Re: To ja zase snůška keců
Takhle se zdůvoďňuje inkluze od stolu. Pouhá teorie. Děti chodí do malé vesnické školy, která se o začleňování dětí s postižením snaží už dlouho a jednoduché to není. V každé třídě je 1-2 takové dítě. Jak je začlenění je vážně diskutabilní, protože dítě sedí v poslední lavici s asistentkou, se kterou probírá svoji látku, takže společné výuky se stejně neúčastní. Takže zatímco druháci čtou věty, toto dítě si pořád nepamatuje ani všechna písmenka a nehrozí, že by je spojilo do slova. Spolužáci sice vědí o jinakosti, ale tím to končí, protože si s dítětem absolutně nehrají a nekomunikují s ním, nestačí jejich zájmům. Naopak dítě působí rušivě ve chvílích, kdy začne vykřikovat, někdy i sprostě, děti se smějí, přestanou dávat pozor a i když asistentka dítě uklidní nebo odvede pryč, výuka je narušena. Víc takových dětí ve třídě a děti se nenaučí nic. K čemu je to dobré, nevím.
Odpovědět