Re: Závidím pozitivní zkušenost....
Tam kde nepanuje v kolektivu učitelek důvěraa otevřená atmosféra, žádný katalyzátor v podobě supervize nepomůže. ředitelka si akorát může odškrtnout, že škola využívá moderních metod. Takže tam, kde to funguje, je supervizor dokonce i zbytečný - učitelky si povídají o svých problémech a předávají si zkušenosti automaticky. Supervizor akorát právě říká - aha, a co si o tom myslíte? a jak by se to dalo řešit? Jako kdybych se kolegyň neptala padesátkrát. On byl spokojený, že si odsloužil svoje v režimu zdrojů z EU, my byly spokojené, že to skončilo, ředitelka spokojená, že se může vytahovat před rodičema. Takže supervize v mizerně fungující firmě - žádná sláva. Ale díky za článek, kde je vidět, že to může fungovat. Ačkoliv s pozice ředitelky se to vždycky jeví tak nějak - hezčí... než to v reálu může být. Nic ve zlém.
Odpovědět