dobrý nesmysl
Učila jsem na 1.st. ve třídě, kdy bylo 26 temperamentních dětí, z toho 17 chlapců (2 velmi problémové chování)) a 9 dívek , 5 dětí s individuálním programem. Ve třídě se jen těžko daly uplatňovat metody "moderního vyučování" a zaměřit se na individualitu žáka téměř nemožné. To jsem musela řešit mimo vyučování přesčasy, za které nic nedostanete. A pokud od každého žáka vyberete denně 4 sešity, máte zábavu téměř na celé odpoledne a nemáte potom ani chuť a čas vymýšlet něco originálního, převratného,...Po mateřské jsem nastoupila do třídy s 11 žáky- mémě hluku, děti vnímáte úplně jinak, máte na každého čas- na děti s ADHD i na nadané, kterým máte čas zadávat mnoho úkolů navíc. Opravování sešitů zvládáte za chodu i s konzultací přímo nad úkolem v sešitě (okamžitá zpětná vazba). Pod kontrolou máte i co kdo právě dělá, jak je daleko, ... To všechno se samozřejmě odrazí na kvalitě vyučování, náladě kantora ,...Takže absolutně s autorem nesouhlasím.
Odpovědět