9.4.2010 10:02:53 Molly.
Papírování v MŠ
Školní vzdělávací program, třídní vzdělávací program, týdenní plány aktivit, denní podrobné plány aktivit, týdenní autoevaluace, evaluace kroužků a mimořádných volnočasových aktivit, diagnostika dětí - nejlépe dva druhy, shánění podpisů rodičů že zaplatili za to či ono, že si přečetli tamto, že můžeme dát fotky dětí na školní web, že chtějí/nechtějí posílat děti na bazén...do toho různá školení, aneb učit dítě správně držet nůžky, aby se mu dobře stříhalo nebo ho podporovat v jeho individualitě a nechat ho, ať si klidně stříhá v šesti letech oběma rukama? Co všechno by měla obsahovat správná týdenní autoevaluace? Musím do ní zahrnout i poučení pro ostatní pedagogy, kdyby si náhodou někdo přišel můj spis prohlédnout s cílem se poučit nebo kdyby u nás někdo suploval a chtěl si přečíst, zda už je aspoň čtvrtina dětí seznámená s pojmem fialová barva.
Koncem týdne pak nezbývá, než doufat, že jsem s dětmi splnila vše, co jsem si naplánovala, že jsem je stavbou kaštanových figurek nepřecenila a kresbou sluníčka nepodcenila, že si v týdnu dostatečně procvičili aspoň jednu písničku a básničku, že si zopakovali barvy, měli dostatek pohybových aktivit, splnili aspoň jeden uvolňovací cvik pro podporu správného držení tužky, namalovali obrázek nebo vytvořili nějaké dílo, dostatečně si vyhráli s hračkami, postavili něco ze stavebnice, vymýšleli s kamarády tematické hry...jóó, kdyby tak školka byla opravdu jenom o utírání nosů a zadečků
Odpovědět