... a bylo to super! Synek loni nastoupil do MŠ Korycanská, kde výuka již rok před tím byla. A i když paní ředitelka upozorňovala, že děti mluvit anglicky s rodiči nebudou, Kubča začal asi po měsíci výuky používat anglická slova, která se naučil.
Já tedy AJ skoro neumím, ale pokud jsem na něj začala mluvit nejjednoduššími frázemi typu "ahoj, jak se jmenuješ, jak se máš, jaká je to barva" atp.,naprosto bez problému byl schopen reagovat v AJ.
Po čase, vždycky po dni, kdy měl AJ, občas házel anglická slovíčka i do českých vět, např. hlášky typu: "Hele mami, dog." To je dog buldok.":)) - to mu, myslím, nebylo ještě 3,5.
Kubča není tedy úplně typický školkáček, má výbornou paměť i logické myšlení, abecedu a čísla do 10ti zná už od 1,5 roku, barvy od 2 let, pak následovalo spoustu jiných "blbin" typu dopravní značky a značky aut, teď lítá v dinosaurech ... ale u té AJ mám konečně pocit, že je to něco, co se mu bude sakra hodit.
Jsem z této metody samozřejmě nadšená

, protože moje jazykové schopnosti jsou více než tristní (navíc jsem spíš matematický typ) a pevně doufám, že v tomto se synek potatí:) a že mu jazyky půjdou a budou ho, díky této výuce, i bavit .
U nás to tedy funguje


Jediné co mne mrzí je, že přesně nevím, co se učí a čemu už je schopen rozumnět, jsem závislá zcela na tom, co mi řekne. Ráda bych s ním toto "více sdílela", ale protože tu Aj fakt neválím, tak ani nemůžu nic moc vyzkoušet.
