27.2.2009 12:26:33 Lenka**
K tomu veřejnému činiteli
se vyjadřovala předseda zmíněná Asociace učitelů ZŠ, že to jen zjišťovali jako jednu z více alternativ, co by učitelé na to. A už se to posunulo úplně někam jinam. V Respektu byl o učitelích, kyberšikaně a dalších jevech dobrý článek, toho předsedu tam citovali, musí to být fajn učitel. Pro zájemce s.
Jinak na všech příspěvcích je ta pověstná troška pravdy, je nutné brát to kompexně. Úprava jednotlivostí sama o sobě nic moc nepřinese, školy se musejí naučit komunikovat s rodiči, dalšími institucemi (např. OSPOD), podpořit své učitele v oprávněných případech, ale taky podpořit rodičů žáků tam, kde učitelé selhali. Naučit se řešit problémy hned na začátku a nejen mocensky. Někdo ve svém příspěvku psal, že děti se musejí učit odpovědnosti (to jistě více než poslušnosti, to můžu jen podepsat), ale stejně tak musíme převzít za tu svou část výchovy zodpovědnost i my rodiče, ale také učitelé za svou práci (i tu výchovnou).
Odpovědět