| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Těhotenství?

 Celkem 1 názorů.
 Kristina 
  • 

Těhotenství? 

(16.10.2000 15:20:06)
Ahoj,
stala se mi tato věc. Beru antikoncepci 6 let. Mám pocit, že poslední dvě menstruace byly o něco slabší než normálně a navíc pociťuji ranní nevolnosti. Nemohla bych být snad těhotná? A navíc antikoncepci beru dál, nemohla by ev. dítěti uškodit?
Děkuji za Vaše názory.
Kristina.

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.