| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Antikoncepcia?

 Celkem 9 názorů.
 Maja, syn 2 roky 
  • 

Antikoncepcia? 

(22.4.2001 23:07:51)
Dobry den,
dva roky po pôrode som sa rozhodla pre antikoncepciu, ale zatiaľ som nikdy žiadnu neužívala a nemam žiadne skúsenosti. Lekárka mi navrhla Logest,vraj je dobrý. Má niekto s tým nejaké skúsenosti? Vela som už počula, že z antikoncepcie sa priberá na váhe, že je omnoho menšia chuť na sex, že sa môžem celkove zle cítiť atď... Preto som sa ešte definitívne nerozhodla a neviem čo mám robiť. Môže mi niekto poradiť?
ďakujem vopred.
Maja
 Jana 
  • 

Re: Antikoncepcia? 

(23.4.2001 7:50:25)
Ahoj. Já jsem opačný případ. Minulý týden jsem antikoncepci po dvouletém užívání vysadila a jsem ráda. Sice je brzy na nějaké úsudky, ale už teď u sebe pozoruji zvýšenou chuť na sex (v době užívání jsem k sexu pomalu a jistě začala mít odpor - absolutně nic jsem nicítila) a lépe se mi dýchá. Je to zvláštní, ale asi po těchto prášcích jsem měla zduřelou sliznici v nose, takže jsem většinou musela dýchat ústy. A taky nálada se mi zlepšila. Opět se víc cítím ženou. Samozřejmě, užívání má i své klady. Např., vždy víš, kdy dostaneš menzes, není tak silný a dá se regulovat. A samozřejmě, nemusíš žít v obavách z otěhotnění. Vše má své pro i proti. Já osobně bych se už asi k hormonální antikoncepci nevrátila. Ale: nikdy neříkej nikdy...
 Beáta, 21.týždeň 
  • 

Re: Antikoncepcia? 

(23.4.2001 10:25:21)
Ahoj Maja,
ja som brala HA 7 rokov a nemala som vôbec žiadne problémy. Jediné čo som si všimla bolo, že sa mi zväčšili o 1 číslo prsia,nič iné. Žiadna nechuť k sexu,alebo priberanie na váhe ani nič podobné. Po vysadení som našťastie nemala ani problém s otehotnením. 3 mesiace som počkala, a potom za ďalšie dva sa to podarilo. Pýtala som sa aj kamarátiek,čo berú HA.Tak jedna tiež nemá žiadne problémy, jednej sa takisto zväčšili prsia a ďalšiu začala po pár mesiacoch užívania bolievať hlava,tak HA vysadila a je v poriadku.Takže je to rôzne.Asi to človek musí vyskúšať,aby vedel či mu tento spôsob vyhovuje.Maj sa pekne.B.
 Zuzana,32 let,syn 8 let 
  • 

Re: Antikoncepcia? 

(23.4.2001 13:51:13)
Tělo potřebuje čas,aby si na HA zvyklo.Zpočátku tě může bolet hlava,nebo prsa,ale lékaři tvrdí,že by to nemělo trvat víc než měsíc,pak se musí vysadit.Já užívám HA 4 rok(Dianu) a jsem s ní spokojena.Upravila se mi menstruace,nemám bolesti a trvá pouze 5 dní.Nechuť k sexu nepociťuji,je to stejné jako předtím.Na začátku mě boleli prsa asi 14 dní,ale pak to přešlo.Já proti HA nemám výhrady,předtím jsem měla DANU(taky mi nevadila).Nakonec prášky si můžeš na začátku koupit na 1 měsíc a pokud by ti nevyhovovali,přestaneš je užívat.Na 1 měsíc to není až taková finanční ztráta.
Přeju ti aby si se pro sebe rozhodla co nejlíb.
 Lenka 23, bezdětná 
  • 

Re: Antikoncepcia? 

(23.4.2001 14:47:56)
Já sama používám hormonální antikoncepci už 6 let a vše je naprosto bez problémů. První rok jsem trošku tápala a než jsme s lékařem objevili tu pravou "značku" měla jsem občasné problémy (nečistá pleť, bolesti hlavy..). Snášenlivost jednotlivých přípravků je opravdu individuální, kamarádka například nemůže dopustit na Cilest, který mé tělo nesnášelo. Teď už dlouho užívám Diane35 a jsem naprosto spokojená.
Ale co třeba Mirena? Moje maminka ji už dva roky má a nemůže si ji vynachválit, protože ji HA taky neseděla. Pravda je, že je opravdu finančně nákladná (zhruba 5000,- Kč), ale po dobu 5 let si nemusíš dělat starosti a taky má spoustu výhod jako vymizení menstruace atd. Možná by stálo za to s lékařem prodiskutovat i tuto formu antikoncepce.
tak se mějte fajn :o)
Lenka
 Lucie, dcera 2 roky, 10.týden 
  • 

Re: Antikoncepcia? 

(23.4.2001 15:04:02)
Já jsem před 1. otěhotněním brala 7 let Femodan a potom jsem měla velké problémy, rok jsem se hormonálně léčila, než jsem přišla do jiného stavu. Taky když jsem HA vysadila, úplně mě překvapilo, jak se mi zvýšila chuť na sex. Po skončení kojení jsem brala 1 rok Diane35 a to hlavně kvůli akné, které se mi tím výrazně zlepšilo. Hned druhý cyklus po vysazení jsem otěhotněla a i z jiných stran jsem slyšela,že Diane je hodně dobrá. Asi to chce vyzkoušet.
 Jana a Schovánek 
  • 

Re: Antikoncepcia? 

(23.4.2001 15:19:36)
Ahoj Majo,
antikoncepci jsem s minimalnimi prestavkami (cca 3 mesice) pouzivala 7 let. Nastesti jsem na sobe nepozorovala zadne nepriznive priznaky, nepribrala jsem. Jen mi mirne narostla prsa, ale je mozne, vzhledem k tomu, ze to bylo v necelych 18 letech, ze jsem byla jeste ve vyvinu a s antikoncepci to nemelo nic spolecneho :o)
Poslednich 5 let jsem pouzivala Cilest a nemohla si ho vynachvalit. Nejlepsi prinos pro me byla pravidelna menstruace bez bolesti a kreci, kterymi jsem trpela pred uzivanim HAC.

Jana
 Anna 
  • 

Re: Antikoncepcia? 

(25.4.2001 22:12:27)
Ahoj Majo,
já jsem nejlépe snášela Neogest v 16-18ti letech. Po každém těhotenství se snášenlivost HA u mě bohužel zhoršila. Vyzkoušela jsem všechno možné Od Cilestu -následovalo 20 dní bolesti hlavy a zhoršeného vidění, Exluton - bolest nohou, asi jako v osmém měsíci těhotenství večer po celodenní tůře, Diane - velmi silné bolesti hlavy během pravidelné sedmidenní pauzy, Mirena - cysty na vaječníku, též velmi bolestivé plus spousta dalších problémů.
Poslední čtvrtrok nechávám antikoncepci na mužovi a jsem zcela spokojená, konečně plně prožívám sex a vlastně lituji, že jsem za ta léta prožila tolik zbytečných trápení.
Doporučuji ti HA vyzkoušet, možná ti něco sedne, ale pokud budeš mít problémy nečekej, že přejdou a dohodněte se s partnerem na jiném způsobu antikoncepce.
 Sylva,zatím bezdětná 
  • 

Re: Re: Antikoncepcia? 

(28.5.2001 8:55:57)
Ahoj holky, chtěla bych se zeptat,
jestli některá z Vás nemá naopak
problémy po skončení užívání HA.
Tento měsíc ji poprvé neužívám
/Minisiston/ a nevím, co si mám
o svém těle myslet.Brala jsem
HA s roční a půlroční přestávkou
asi 6 let a vždy jsem byla bez
problémů, jen se mi po vysazení
prodloužil cyklus a menstruace
byla bolestivější.Tento měsíc jsme se s partnerem začali velmi usilovně pokoušet o miminko. Mám teprve 18.den cyklu a asi 3.den se mi chce zvracet a mám obrovské návaly do hlavy, sotva si dojdu na WC. Také jsem včera mírně špinila.
Těhotenský test samozřejmě nemůže ještě nic rozpoznat a myslím, že je asi nepravděpodobné, že bych už teď měla příznaky těhotenství. Pravděpodobně to bude kvůli vysazení HA. Máte někdo také takové zkušenosti?

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2020 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.