| Venavella | 
 |
(27.8.2012 15:15:11) Opět mi nedodali balík, i když na TrackaTrace je napsáno, že se neúspěšně pokusili. Vůbec tady nebyli, mám na to svědky. Ani mi nehodili papír do schránky, prostě nic. Chtěla bych si stěžovat, ale nevím, jestli to má cenu. Myslím, že to ani tak není chyba systému ( i když českou poštu fakt nemám ráda), ale konkrétního doručovatele. Stává se mi to pravidelně - pokud to není ten drahej balík, ale jen ten obyč, tak ho nepřivezou, oznámení mi buď hoděj druhej den nebo taky nikdy, na opakovaný doručení tvrděj, že jsem nebyla doma...
|
| Nevímsirady |
 |
(27.8.2012 15:19:12) a nebyl to jen balík na poštu? Mají teď nějaké nové služby
|
|
| 123456 | •
 |
(27.8.2012 15:20:28) Jo jo, ČP to jsou experti. Mně dnes doručili Tesco clubcard kupony - ale bez kuponu. Ty si někdo po cestě pěkně vytrhnul ... 400,- v prdeli :-( . Teda předpokládám, že někdo z pošty, schránku máme uzamčenou.
|
| 8.11Černá13 | 
 |
(27.8.2012 15:21:37) A lze to použít bez karty??
|
| ..maya.. | 
 |
(27.8.2012 16:01:30) nelze, takže si zloděj nepomohl
|
| Ivka3 |
 |
(27.8.2012 16:46:50) ale lze, některé ano.
|
|
|
| 123456 | •
 |
(27.8.2012 19:15:26) Netuším, ale naštvalo mě to fest.
|
|
|
|
| 8.11Černá13 | 
 |
(27.8.2012 15:21:10) Cenu to má. U nás se dělo to samé. Furt dokola. Napsala jsem stížnost na telekomunikační úřad i ředitelství pošty. Pak balíky najednou chodily, pošťák se mi div neklanil a za chvíli na to na poště skončil úplně. Dnes rozváží jiný pán, ale ten zvoní opravdu poctivě. Takže cenu to určitě má!
|
|
| Inka | •
 |
(27.8.2012 15:21:22) Jestli je to "balík na poštu" nedoručují ani nehází papír.
|
| boží žena | 
 |
(27.8.2012 15:29:23) počkej balík nedodávají a ani papír? a jak se dozvim, že mi přišel?
|
| Inka | •
 |
(27.8.2012 15:35:30) Kolegyně to řešila minulý týden. Musí Ti to dát vědět odesílatel, SMS nebo mailem. Když si vybere balík na poštu, když si vybere balík do ruky, normálně Ti to dovezou nebo dají papír.
|
|
| Žvejkačka | 
 |
(27.8.2012 16:46:45) SMS a meilem, ale když to tam leželo dýl, tak mi přišel i papír, ale myslim si, že spíš udělali chybu na pobočce a nemá se to dělat, podle projevů jedné zaměstnankyně soudím, že neměla moc velký přehled o tom, jaké poskytují služby...
|
|
|
|
| Pole levandulové | 
 |
(27.8.2012 15:25:23) Urcite to smysl ma, pokud neuspejes u vedouci posty, stezuj si vys. Taky jsem to parkrat udelala a od te doby funguji skvele - dokud se neobjevi novy postak, ktereho je treba si zase vychovat.
|
| ELA | •
 |
(27.8.2012 16:05:18) My už máme letos třetího - opravdu to cenu nemá - pošta málo platí a ti kluci se tam střídají jak na jezdícím pásu a podle peněz taky motivace k práci - prostě sranec na všechno....
|
|
|
| Katka,kluci 9 a 13 | •
 |
(27.8.2012 15:27:46) Pokud šlo o "balík na poštu", ten se nedoručuje, jen dostaneš el. formou (sms) oznámení, že je uložen na poště. Je tedy nutné, aby odesilatel jednak měl tvoje platné mobilní číslo a také ho předal poště...Tohle ale asi nebyl ten případ, když mají na trackingu, že se pokusili doručovat... Postupovala bych tak, že bych u odesilatele zjistila, který typ zásilky použil. Pokud to byl "balík do ruky" , stěžuj si na poště. Pokud to byl "balík na poštu", je nutné vědět, zd byl poště předán tvůj telefon, jinak je chyba spíš na straně odesilatele...
|
| boží žena | 
 |
(27.8.2012 15:30:05) a když někdo nemá mobil , nebo ho nechce odesílateli dávat to číslo?
|
| Inka | •
 |
(27.8.2012 15:36:27) Tak se musí domluvit o desílatelem ať nedává balík na poštu.
|
| Katka,kluci 9 a 13 | •
 |
(27.8.2012 15:54:21) Přesně tak, pak nelze použít "balík na poštu". Odesilatel si musí být vědom, jak to funguje a pokud nemá příjemcův mobil, musí použít "balík doruky" , ne "balík na poštu".
|
|
|
|
|
| ELA | •
 |
(27.8.2012 16:03:37) Brno - naprosto normální a stejná záležitost - stížnost nemá cenu! A když tak na chvílu. Bohužel.
|
|
| keksik4 |
 |
(27.8.2012 16:05:42) Tak pokud je na stránkách pošty že doručení nebylo úspěšné, tak to asi nebyl balík na poštu. Stěžovat si určitě cenu má, napsat konkrétní dopis na ředitelství pošty,kopii bych poslala i na onu proviněnou poštu, s uvedenými údaji, tedy odesílatel, adresát, číslo zásilky, a přesně popsat co se dělo. Ale ještě nejdřív bych si objednala opakované doručení, a to na den, kdy bude u vás doma někdo skutečně doma, pokud by to opět nedoručili, dopsala bych i tohle do té stížnosti, ať to je hezky pohromadě Jinak k výzvám ve schránkách: pokud bydlíš v rodinném domě se schránkou přístupnou bez nutnosti odemykat dveře, dává ti do schránky výzvu balík. doručovatel ten den, kdy byl proveden neúspěšný pokus o doručení. Pokud bydlíš např. v paneláku se schránkama za uzamyk. dveřma, balík. doručovatel nemá k dispozici klíče, takže výzvu napíše, ale dá ji list. doručovatelce /co nosí dopisy/ a ta to následující prac. den hodí do schránky. Jo, a i u balíku na poštu ti dají výzvu, kde je napsáno, že přišel balík, ale k vyzvednutí je na poště a do kterého datumu, ale zase nemohou napsat, že byl neúspěšně doručen, takže to asi opravdu nebyl případ tvého balíku. Uff
|
|
| Horama | 
 |
(27.8.2012 16:27:38) Já si takhle kdysi stěžovala, fakt se to řešilo a dokonce jsem měla přímé číslo na někoho, kdo měl zajistit nápravu pro případ, že by se to zopakovalo.
|
|
| Žvejkačka | 
 |
(27.8.2012 16:43:34) Mě se to stává taky, a ještě mi pak posílaj upomínky! Jestli to má cenu nevím, podle mě ano, já sem ale nepodala stížnost, jenom sem napsala dopis vedoucímu naší pošty... Taky si myslím, že to není v systému.
|
|
| ronniev | 
 |
(27.8.2012 17:06:14) Cenu to má. My jsme tu měli šílence, který pravidelně podepisoval doklady o převzetí (to je dobrý, pani, už jsem vás podepsal) a vrchol byl, když přivezl v létě balík, ale u domovních dveří se zrovna zasekl zámek, takže jsem nebyla štont mu otevřít (otevřel až zámečník). Tak mu říkám, že je mi líto, ale budu si pro to muset na poštu, a on "uhněte, pani, ať vás to nebací" a prohodil poměrně velký balík otevřenou ventilačkou ve výši cca 2,5 m. Obsah se nerozbil jen zázrakem (a že poměrně snadno mohl), podepsal mě samozřejmě sám, takže jsem si vzápětí stěžovala na poště. Do 14 dnů jsme měli nového pošťáka.
|
|
| veverkaa | •
 |
(27.8.2012 18:04:43) nic nepiš, nemá to smysl. nám nevozí ani obchodní balíky a oznámení do schránky hodí až 3. den od jejich příchodu. stížnost jsem psala 2x. pokaždý mi přišlo trapné vysvětlení, že nebyl vykonán pokus o dodání z důvodu velkého množství zásilek. kulový. obchodí balíky vozit musí a když nedodají, hodit ten den oznámení. taky jsem sledovala na track and trace a jsem na tom jako ty. už si připadám, že žijeme někde v sociálně vyloučené lokalitě.
|
|
| janna001 | 
 |
(27.8.2012 18:35:40) Rozhodně to smysl má, řešila jsem s Českou poštou cosi už 2x, pokaždé se to obešlo bez formální stížnosti, neb mi vyšli vstříc. Na tvém místě bych stížnost sepsala a nechala si potvrdit podání.
|
|
| adelaide k. | 
 |
(27.8.2012 18:47:51) Stěžuj si. Nám na staré adrese taky nedoručovali, nedodávali balíky ani "nedoručenky". Dvakrát jsem si stěžovala a od té doby skoro bez problémů.
|
|
| Lillu+B&J | 
 |
(27.8.2012 18:53:01) Tohle jsem řešila před necelým rokem,taky jsem si říkala,že to k ničemu nebude,ale už mě přestalo tahat balíky z pošty,když jsem doma.Na stránkách ČP jsem si našla mail na obchodního manažera našeho regionu a napsala jsem stížnost s číslem balíku,který mi opět nedodali a také se jménem doručovatele.Také jsem tam napsala,že balíky nedodává pravidelně a lístek do schránky donese doručovatelka následující den.No a k mému překvapení se mnou manažer začal komunikovat a situaci asi opravdu řešil,protože od té doby mi nosí balíkář balíky až k bytu a je dokonce příjemný. Takže za mě,podej stížnost.
|
| Lillu+B&J | 
 |
(27.8.2012 18:54:28) Ještě tedy musím napsat,že jsem to několikrát řešila s poštou tady u nás,ale to byla marná snaha.
|
|
|
| Nella+2 | 
 |
(27.8.2012 19:47:57) Smysl to má. Já si stěžovala na ředitelství pošty pro náš kraj. Pán byl velmi ochotný, nechal si nadiktovat i data ( měla jsem v mobilu zprávy že jsem nebyla doma) a od té doby se mi nestalo že by balík nedovezli. Jezdí teda někdo jiný A ještě mi řekl že kdyby se to opakovalo jenom jednou mám mu hned zavolat.
|
|
| AZAZ | 
 |
(27.8.2012 20:49:34) Ahoj, taky myslím, že stížnost smysl má, stěžovala jsem si několikrát, když byl větší problém, občas to bylo o nervy, ale jinak se nic nezmění. Nejjednodušší je poslat email, je to na webu, zatím vždy reagovali. Jednou mi dokonce jako kompenzaci za komplikace poslali známku asi za 45,- Kč, tak to bylo milý
|
|
| Pawlla |
 |
(28.8.2012 6:10:16) To je běžné,pokud je to balík obyčejný,neznám přesné termíny,ale pokud to je poslané normálně chodím se prostě na poštu ptát,ani onznámenka nic.Pokud je to poslané jinak,právě nevím jak se to jmenuje,příjde mi upozornění na email,SMS a ještě volá řidič,kdy přijede.To je pak dražší poštovné,ale u důležitých věcí se vyplatí.Stěžovat bych si nestěžovala,protože si myslím,že doručovatelé to nedělají z pohodlností,ale mají toho moc,za málo peněz a odnesli by to jen oni.Co vím tak na poště jsou pracovní podmínky katastrofální.
|
|
| Pawlla |
 |
(28.8.2012 6:10:21) To je běžné,pokud je to balík obyčejný,neznám přesné termíny,ale pokud to je poslané normálně chodím se prostě na poštu ptát,ani onznámenka nic.Pokud je to poslané jinak,právě nevím jak se to jmenuje,příjde mi upozornění na email,SMS a ještě volá řidič,kdy přijede.To je pak dražší poštovné,ale u důležitých věcí se vyplatí.Stěžovat bych si nestěžovala,protože si myslím,že doručovatelé to nedělají z pohodlností,ale mají toho moc,za málo peněz a odnesli by to jen oni.Co vím tak na poště jsou pracovní podmínky katastrofální.
|
|
|