Zuzaniela |
|
(13.6.2011 14:18:52) Mám zkušenosti bohužel špatné. Zuby nehty se snaží reklamaci vyřídit v neprospěch zákazníka. I jsem byla několikrát svědkem, že někdo něco reklamoval a taky - bezúspěšně. Udělal sis to sám, už je pozdě, to není důvod k reklamaci, apod. Jediné, co mi tam kdy vyreklamovali (ovšem s kecama), byly úsporné žárovky, které fakt smrděly. Nechali je svítit celou dobu, kdy jsem nakupovala a oni nic necítili. Ale milostivě mi teda ty prachy vrátili.
|
Zuzaniela |
|
(13.6.2011 14:20:49) Jak tak čtu další zkušenosti, tak jsme měli teda fakt ¨štěstí¨. Chci ještě napsat, že to bylo v Ostravě. Asi záleží na lidech. Zrovna tam je super nesympatický týpek (nějaký jejich vedoucí, či co).
|
|
Hwezdi&Viktorie |
|
(13.6.2011 14:25:18) Nám nemůžou říct, že jsme to udělali sami (fyzicky ano), protože jejich výrobek jsme použili - správně a on nám poničil nábytek. Jsou si toho vědomi.
|
Ajlina | •
|
(13.6.2011 14:35:18) my jsem chtěli si sami opravit prasklá prkýnka na gauči s tím jestli nám za to dají náhradu, nechtěli odvezli si gauč /je to 400Km/ a nedali mi do ruky nic, prostě odejelo auto s naším gaučem a já neměla v té chvíli v ruce nic :o(, pak jsem se měsíc domáhala vrácení peněz, ale vrátili přesně ve lhůtě 30 dnů, ale v tuchvíli, kdy jsem neměla ani gauč a řekli mi, že nemůžou v databázi reklamací nic najít, tak by se ve mě krve nedořezal. ale všechno dobře dopadlo,kdyby nám dali pět stovek, tak bych to nechala u místního truhláře opravit a vyšlo by je to daleko levněji
|
|
|
Eliška Junková |
|
(13.6.2011 15:10:07) to mě překvapilo, asi je to vážně o lidech. já i ikea reklamovala už mockrát (máme to kousek a spoustu věcí odtama), vzali mi i bez udání důvodu (koupila jsem koberec, doma vyzkoušela, ale nelíbilo se mi to, tak jsem ho zas vrátila). vždycky se ptají jestli peníze nebo výměnu kus za kus, nevím jestli teda teď už peníze nedávají jen na tu jejich kartičku na nákup v ikea, ale řekla bych že i hotovost. už jsme dlouho nereklamovali:)
|
štěpánkaa |
|
(13.6.2011 16:21:47) taky nám vrátili peníze za přehoz, který jsme omylem koupili na jednolůžko a potřebovali jsme na dvoulůžko. dostali jsme peníze do ruky, ani jsme si nemuseli koupit ten správný přehoz (ale koupili). Jiné reklamace nám vyřešili výměnou kus za kus - jenže to se ty výrobky stále vyráběly.
Nějak nechápu zakladatelku co vlastně chce - nechce opravu, ani výměnu (třeba za jinou postel??? Jenom peníze? když nenapíše podrobnosti, je to takové divné.
|
|
|
|