| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

IKEA - řešení reklamací

 Celkem 13 názorů.
 Hwezdi&Viktorie 


Téma: IKEA - řešení reklamací 

(13.6.2011 13:51:39)
Ahoj,
nemáte někdo zkušenost, jak postupuje IKEA při vyřizování reklamací, pokud nejde provést výměna např. nábytku z důvodu, že už se nevyrábí a nedodává? Řeší to IKEA i formou nějaké finanční náhrady - kompenzace? Nevíte? A druhý dotaz: vždy jste s reklamací v této společnosti uspěli nebo někdy (a kdy?) také ne? Díky za postřehy :-).
 jjenny+Jeníček 02/2008+Filípek 


Re: IKEA - řešení reklamací 

(13.6.2011 13:59:48)
vždycky jsme uspěli, teda asi 2x, 1x jsme vraceli, že se nakonec nehodilo, bez problémů vrátili peníze a podruhé měli v krabici jiné šuplíky než měli být a ty co jsme potřebovali,tak už neměli, vrátili peníze a my si je koupili v jiné Ikei.:-)
 Hwezdi&Viktorie 


Re: IKEA - řešení reklamací 

(13.6.2011 14:07:01)
Aha. Budu konkrétní, máme poničený rám postele v ložnici, postel je součástí celé ložnice v jednom designu. Už z toho nic nevyrábí. Poničení vzniklo dalším užíváním zboží z této společnosti. Nechci se úplně rozepisovat. Poničení reklamační oddělení nepopírá, uznává. Zatím čekáme na výsledek, takže nevíme, jak se k tomu IKEA postaví. Asi by nebyl problém vzít rám postele a vrátit ho, jenže nedostaneme za něj adekvátní náhradu v tom samém provedení, a bude to teda vypadat dost blbě v celé ložnici, pokud by tam měla být jiná postel v jiném barevném provedení atd. Můžeme si rám postele jaksi sami podomácku vyspravit, ale proč.. když jsme poničení nezavinili my samotní. Jde mi o to, zda IKEA přistoupí na nějakou, byť částečnou kompenzaci s tím, že se s poničením srovnáme, postel si necháme a nějak "vyspravíme" sami. Jestli si někdo neprošel něčím podobným.. Jinak jsme reklamovali - kus za kus - v IKEE už dvakrát a bylo to bez problémů zatím. Jenže to byla možná výměna za ten samý kus.
 Hwezdi&Viktorie 


Re: IKEA - řešení reklamací 

(13.6.2011 14:08:19)
Peníze na refundační kartu? Můžeš mi to přiblížit? Dík.
 Hwezdi&Viktorie 


Re: IKEA - řešení reklamací 

(13.6.2011 14:24:01)
Díky moc. Nakupujeme nejvíc na Zličíně. I tam jsme směrovali reklamaci.
 boba 
  • 

Re: IKEA - řešení reklamací 

(13.6.2011 14:03:31)
Vrácení peněz jsme nikdy neřešili, ale výměnu ano. Koupili jsme židle, asi po 3 měsících jedna židle nevydržela váhu jednoho chlapa a v IKEA nám jí bez otálení hned vyměnili.
 Zuzaniela 


Re: IKEA - řešení reklamací 

(13.6.2011 14:18:52)
Mám zkušenosti bohužel špatné. Zuby nehty se snaží reklamaci vyřídit v neprospěch zákazníka. I jsem byla několikrát svědkem, že někdo něco reklamoval a taky - bezúspěšně. Udělal sis to sám, už je pozdě, to není důvod k reklamaci, apod.
Jediné, co mi tam kdy vyreklamovali (ovšem s kecama), byly úsporné žárovky, které fakt smrděly. Nechali je svítit celou dobu, kdy jsem nakupovala a oni nic necítili. Ale milostivě mi teda ty prachy vrátili. ~8~
 Zuzaniela 


Re: IKEA - řešení reklamací 

(13.6.2011 14:20:49)
Jak tak čtu další zkušenosti, tak jsme měli teda fakt ¨štěstí¨. Chci ještě napsat, že to bylo v Ostravě.
Asi záleží na lidech. Zrovna tam je super nesympatický týpek (nějaký jejich vedoucí, či co).~4~
 Hwezdi&Viktorie 


Re: IKEA - řešení reklamací 

(13.6.2011 14:25:18)
Nám nemůžou říct, že jsme to udělali sami (fyzicky ano), protože jejich výrobek jsme použili - správně a on nám poničil nábytek:-). Jsou si toho vědomi.
 Ajlina 
  • 

Re: IKEA - řešení reklamací 

(13.6.2011 14:35:18)
my jsem chtěli si sami opravit prasklá prkýnka na gauči s tím jestli nám za to dají náhradu, nechtěli odvezli si gauč /je to 400Km/ a nedali mi do ruky nic, prostě odejelo auto s naším gaučem a já neměla v té chvíli v ruce nic :o(, pak jsem se měsíc domáhala vrácení peněz, ale vrátili přesně ve lhůtě 30 dnů, ale v tuchvíli, kdy jsem neměla ani gauč a řekli mi, že nemůžou v databázi reklamací nic najít, tak by se ve mě krve nedořezal. ale všechno dobře dopadlo,kdyby nám dali pět stovek, tak bych to nechala u místního truhláře opravit a vyšlo by je to daleko levněji
 Eliška Junková 


Re: IKEA - řešení reklamací 

(13.6.2011 15:10:07)
to mě překvapilo, asi je to vážně o lidech. já i ikea reklamovala už mockrát (máme to kousek a spoustu věcí odtama), vzali mi i bez udání důvodu (koupila jsem koberec, doma vyzkoušela, ale nelíbilo se mi to, tak jsem ho zas vrátila). vždycky se ptají jestli peníze nebo výměnu kus za kus, nevím jestli teda teď už peníze nedávají jen na tu jejich kartičku na nákup v ikea, ale řekla bych že i hotovost. už jsme dlouho nereklamovali:)
 štěpánkaa 


Re: IKEA - řešení reklamací 

(13.6.2011 16:21:47)
taky nám vrátili peníze za přehoz, který jsme omylem koupili na jednolůžko a potřebovali jsme na dvoulůžko. dostali jsme peníze do ruky, ani jsme si nemuseli koupit ten správný přehoz (ale koupili). Jiné reklamace nám vyřešili výměnou kus za kus - jenže to se ty výrobky stále vyráběly.~d~

Nějak nechápu zakladatelku co vlastně chce - nechce opravu, ani výměnu (třeba za jinou postel??? Jenom peníze? když nenapíše podrobnosti, je to takové divné.~d~~d~~d~
 Nakupující 
  • 

Re: IKEA - řešení reklamací 

(13.6.2011 23:23:29)
Zrovna v Ikee na Zličíně vyřizují reklamace suprově - já vracela třeba židli bez účtenky a v pohodě jen na čestné prohlášení mi vrátili peníze. Nebo jsem si kolikrát koupi rozmyslela a vrátili mi peníze. Tvoje situace je nestandardní když nechceš vrátit celou postel - to bych si to snad radši opravila sama....

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.