Výhody i strasti inkluzivního vzdělávání představuje Mgr. Radmila Bémová, vedoucí Praktické školy - Lycea na Praze 6.
Adéla, studentka Ostravské univerzity, která již několik let trpí panickou a smíšenou úzkostně depresivní poruchou, vypráví o studiu na střední a vysoké škole....
Nejobtížněji se do kolektivů ve veřejných mateřských, základních a středních školách v Praze začleňují děti a žáci s poruchami chování.
„Nultý“ ročník základní školy je zajímavou a přínosnou formou pedagogické intervence pro děti s odlišnými vzdělávacími potřebami.
Integrace dítěte se specifickými potřebami do běžné školy je v naší společnosti stále aktuálním problémem.
Kluk s Aspergerovým syndromem dnes navštěvuje normální školu
Rozhovor s Milanem Valentou z Ústavu speciálněpedagogických studií na PdF Olomouc
Jak se cítila a prožila svoje školní léta mladá Aneta, k jejíž první diagnostice došlo až na střední škole?
Chci přijít na to, jak je možné, že v této „obyčejné“ škole zvládnou mít v každé třídě autistické dítě.
Michal se ve svých 40 letech rozhodl projít diagnostikou jak specifických poruch učení, tak i pozornosti a aktivity.
Těhotenství |
Dítě |