Partneři, kteří se rozhodnou pro založení rodiny, obvykle přeceňují četnost pohlavních styků nebo určitou polohu při milování.
Švédský výrobce nábytku cílí svoji nejnovější reklamu na těhotné ženy.
K tomuto článku mě přemluvil manžel v autě, když si mě vyzvedával po zákroku v Podolí. Řekl mi: "Napiš o tom, je to hezká věc, co jsi udělala."
Mnoho diskuzí ohledně plánovaného snížení počtu zdravotními pojišťovnami dotovaných cyklů IVF ukázalo, že i když většina lidí pojem umělé oplodnění zná, bližší informace již nemá, nebo je má zkresleny prezentací v médiích.
Můj věk zcela neomaleně překročil třicítku a miminko stále nikde. Hormonální léčba probíhala měsíc po měsíci, dokonce dvakrát už to vypadalo, že..., ale z nějakého pro nás nepochopitelného důvodu se ten malý pulec nehodlal uhnízdit tak, jak měl.
Přestože existují jedinci, kteří děti mít nechtějí, ve většině případů jsou potomci naplněním a jakýmsi potvrzením smysluplnosti života.
„Nemysli na to!“ Věta nenáviděná, proklínaná, slyšená od nejbližších i známých. Věta, která je myšlena s maximální láskou i jako laxní odpověď na povzdechy snažilek.
Neplodnost manželského páru je životní komplikací, která se významně dotýká obou partnerů.
V mé poradně o zdravém způsobu života se mě nejednou mladé ženy ptaly, jak by se měly připravit na příchod dítěte. Měly obavy z rostoucího výskytu chronických onemocnění dětí, jako jsou např. ekzémy a alergie a chtěly, aby jejich budoucí děťátko bylo v pořádku.
Těhotenství |
Dítě |