Rodák z Podbořan Lukáš Fořt pracuje jako učitel v sedmitřídní Mateřské škole Chomutov.
Během dubna v Česku základní školy organizují zápisy do prvních tříd. Ministerstvo školství by mělo ujasnit, co se od dětí při zápisech očekává.
Optimální podmínky pro vznik a vývoj nového života se tak často začínají utvářet ještě předtím, než dojde ke skutečnému početí.
Přinášíme analýzu toho nejzajímavějšího.
Vzdělávání, které si řídí děti samy, nejen uspokojuje jejich potřeby, ale také naplňuje požadavek smysluplnosti, bez níž není možné udržet vnitřní motivaci.
Dalším z mužů ve školství je prvostupňový učitel na ZŠ v Ostroměři Jan Horák.
Aktuálně je nejvyšší čas to řešit.
Potřebujeme vyvolat poptávku po jiném typu vzdělávání, zmírnit obavy rodičů, že děti budou díky kompetenčně pojaté výuce hloupé a budou jim chybět znalosti.
Děti se vyvíjejí v evolucí daných etapách a my, dospělí, máme děti těmito etapami efektivně provést.
Když ale ve svých 12 letech začal navštěvovat nízkoprahové zařízení pro děti z ulice, začal si všímat, že mu jde právě práce s dětmi.
Těhotenství |
Dítě |