tady, ale přečtěte si také úvodní článek o cvičení s míči."/>
tisk-hlavicka

Popis cviků s míči 2.

8.2.2000 27 názorů

Další soubor cviků s míči. Předcházející cviky naleznete tady, ale přečtěte si také úvodní článek o cvičení s míči.

9.
Ze dřepu (cvik č. 6) pomalu zády naleháváme na míč. Pracují stehna, ale nesmíme zapomenout silně tlačit zády do míče. Chodidla jsou na místě a míč se nám pod zády valí tak daleko, až na něm celými zády ležíme. Ruce vzpažíme a celé tělo takto protáhneme. Dbáme na to, aby nám hlava nevisela moc nízko! Pomalu se vracíme zpět do dřepu a celé několikrát opakujeme. Uvolňujeme zejména napětí v zádech, protahujeme prsní svaly.
10.Ležíme na zádech a míč podložíme pod skrčené nohy tak, aby se dotýkal stehen a lýtek. Nohy jen velmi mírně vychylujeme do stran a masírujeme si takto křížovou kost. Vhodné jako relaxační poloha.
11. Ležíme na zádech a míč podložíme pod skrčené nohy tak, aby se dotýkal stehen a lýtek, ruce rozpažíme. Nohy na míči valíme doprava tak daleko, jak je nám svalové napětí příjemné a hlavu zároveň otáčíme doleva. Opakujeme křížem na druhou stranu.
12. Ve dřepu, míč mezi stehny, na míč nalehneme a převalíme se tak daleko, až se rukama dotkneme podložky.

12A. Mírně a uvolněně se kolíbáme na míči dopředu a dozadu. Uvolňujeme napětí v zádech.

12B. Ruce i nohy se dotýkají podložky, ale silou je protáhneme dopředu a dozadu.

13. Nalehneme na míč tak, abychom měli nohy ve vzduchu a natažené paže. Provádíme kliky, přičemž obtížnost regulujeme tím, jak daleko máme nohy opřené o míč. Nejjednodušší varianta je o vrchol míče se opírat třísly, těžší je přeručkovat tak, aby byl míč pod stehny a nejobtížnější (i na stabilitu) je opřít si o vrchol míče holeně.
14. Nalehneme na míč tak, abychom měli nohy ve vzduchu a natažené paže. Pravou nohu ohneme v koleni a zvedáme ji směrem vzhůru. Poté nohy vyměníme. Dbáme, abychom se neprohýbali v bedrech! Posilujeme hýždě a stehenní svaly.
15. Nalehneme na míč tak, abychom se rukama i nohama dotýkali podložky. Ruce i nohy široce od sebe, abychom si zajistili stabilitu. Střídavě propneme do dálky pravou nohu a levou ruku. Opakujeme křížem na druhou stranu. Posilujeme svaly paží a zad.
16. Nalehneme na míč tak, abychom měli nohy ve vzduchu a natažené paže. Pomalu ručkujeme a míč pod sebou valíme tak daleko, dokud si udržíme stabilitu. Stejným způsobem se vracíme zpět.
17. Nalehneme na míč tak, abychom měli nohy ve vzduchu a natažené paže. Kolena zaboříme do míče a podvalíme si ho pod sebe tak, že zvedneme zadeček vysoko. Posilujeme svaly paží a stehen. Velmi náročný cvik!

A závěrem jeden cvik bez obrázku. Posadíme se na míč blízko stěny nebo jiné opory a přidržíme se rukou. Nohy široce rozkročíme a skrčíme na míč tak, abychom ho jakoby objímali vnitřní stranou stehen a lýtek po stranách. Když se na vrcholu míče usadíme, pomalu se pouštíme opory a snažíme se vyrovnat stabilitu. Ze začátku je to velmi těžké, ale čím více budete s míčem kamarádit, tím déle vydržíte na míči sedět bez držení. Perfektní cvik, protože pracují i hluboké svaly celého těla.

Předcházející cviky naleznete tady, ale přečtěte si také úvodní článek o cvičení s míči.

Názory k článku (27 názorů)
Poděkování Jaroslava Švecová 29.6.2000 17:2
ke cvičení na míči Blanka, 4 děti 7.1.2002 21:26
*toto nejsou cviky pro těhotné Edi 17.7.2002 9:8
**Re: toto nejsou cviky pro těhotné Zuzka M 23.7.2009 13:4
*Re: ke cvičení na míči Lucynda,kloučci 12/02,5/05 2.10.2002 15:27
**Re: které cviky ano a které ne Martina 20.3.2003 20:55
***Re: které cviky ano a které ne Gerlinda 2.10.2003 14:16
***Re: které cviky ano a které ne Jana, 9 týden tehotenství 17.10.2004 13:52
*Re: ke cvičení na míči dana burianova 7.1.2005 8:7
**Re: ke cvičení na míči Hanka + A+E 26.12.2009 10:39
*Re: ke cvičení na míči vendula (1syn 3 mesice) 18.7.2005 14:1
** ke cvičení na míči Pavla - 32.tt 7.12.2006 15:4
*Re: ke cvičení na míči dede 23.11.2007 0:6
Cviky vhodné i v pokročilém těhotenství Lenka, první miminko 25.1.2004 11:57
*Re: Cviky vhodné i v pokročilém těhote... miminko Helenka 26.12.2004 21:38
Kdo od koho krade? Uživatel vyhledávačů 23.8.2004 21:13
*Re: Kdo od koho krade? Sylvie 23.8.2004 22:21
**Testy AFP - jíst či nejíst??? Lenka, 15. tt 24.8.2004 11:42
***Re: Testy AFP - jíst či nejíst??? Irenn, Natan04, Miriam08 24.8.2004 16:49
****Re: Testy AFP - jíst či nejíst??... Lenka 24.8.2004 21:46
*****Re: Testy AFP - jíst či nejíst... Lenka, 15. tt 25.8.2004 9:10
****Re: Testy AFP - jíst či nejíst??... Izabela1 19.7.2006 8:42
*****Re: Testy AFP - jíst či nejíst... Karmelka 20.7.2006 10:52
**Zdravím Petra,syn 2,5roku 26.8.2004 12:24
*někdy ale opatrně Luciniště 26.11.2004 12:34
Děkuji!!!! přcik já a on:) 30.10.2008 22:3
cvičení pro tatínky, když není maminka d... vladka tlusta 9.3.2010 20:39




Vyhledávání článků podle věku

Fotky podle věku

Poslední fotky z emailového průvodce rodičovstvím.

Naše milovaná ---ADELINKA-----ADELINKAFilípekEliška 3.8.2010Naše ADÉLKA ve školce:-)(ve fialovém tričku)FotbalistaFotbalistaTo jsem pěkná čarodějka .....ADÉLKA.......Naše princezna AdélkaADÉLKA A PEJSEK

Emailový průvodce rodičovstvím je zdarma pro všechny rodiče od početí do 6 let věku.

Přihlásit k odběru

Seriály

Vývojové tabulky

Těhotenství

Dítě

(C) 1999-2016 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.

Zajimavé odkazy:
   Předporodní kurzy   |   Najděte rýmy na slovo a napište báseň.