Osobně nesnáším tento typ zadání u testů z dějepisu, zeměpisu a podobných předmětů, kde se žáci můžou svobodně rozepsat a učitel pozná, zda mají přehled či nikoliv. My se s dětmi připravujeme poctivě, ale moje děti raději rozepíší souvislosti a třeba napíší do testu co zajímavého jsme si řekli k tématu doma, přijde mi ti přínosnější než vyjmenovat 4 jména bez nějaké bližší logiky. To samé třeba v literatuře, když učitel bazíruje na autorovi a seznamu děl, není lepší znát jedno dílo podrobně, znát něco zajímavého o autorovi atd. atd. než jen vyjmenovat co napsal? To je k ničemu a žádnému žákovi to nic nedá. Za mě - nechat děti psát co chtějí, co si zapamatovaly, i když, uznávám, je to časově náročnější na opravu. A jen tak mimochodem, otázka č. 4 je divná, nechtěla bych psát takovou dějepisnou pětiminutovku, sorry, je to nuda.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.