7.8.2018 11:43:26 *Owls*
Re: Špatný prospěch - jak to letos uchopit jinak
Tak zarazily mě pouze 2 věci. Jednak, že jste neměli informace o prospěchu během roku (když nefunguje elektronická ŽK, měla škola psát známky třeba do indexu). A druhá věc, že dítěti zapsali známky, které patřily někomu jinému. Jinak mi připadá, že syn je flink a na tom bych se snažila zapracovat.
Holka byla taky v primě a je fakt, že byla hodně rozčarovaná tím, jak se s nimi nikdo nemaže. Záhy zjistila, že jakmile přijde po nemoci do školy, bude zkoušená nebo bude dopisovat písemky. Tak to prostě u nich je a je třeba si na to zvyknout nebo se na to vykašlat. V dnešní době, kdy děti nedají mobil z ruky se ve třídě naučily si látku přeposílat přes whatsapp.
Na vyučující máme emailový kontakt. Psala jsem 2x a v obou krizových situacích (zlomenina a úmrtí v rodině) mi vyučující odpověděl. Jinak s námi škola nekomunikuje. Veškerá odpovědnost je na dětech.
Jestli nechceš dělat synovi ve škole zle, začala bych přímo u něj. Důslednou kontrolou a intenzivní komunikací. Je to sedmák! To už by měl umět být samostatný nebo alespoň schopný, na opakované připomenutí reagovat a splnit úkol.
Ale rozhodně bych nenechala bez povšimnutí, nefunkční elektronickou ŽK.
Držím palce
Ona je to pro ně i pro rodiče velká změna. Třídní učitelka dcery na ZŠ komunikovala nadstandardně, všechno 100x připomínala, telefonovala v případě nepřítomnosti dítěte ve škole (když dítě nedorazilo a neměla omluvenku)... Tohle už na 8G neznám. Třídní je sice fajn, ale viděla jsem ji a mluvila s ní pouze na tříních schůzkách, či při odjezdu na ŠvP.
Odpovědět