| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Peníze a bydlení : Zaměstnání

13.7.2015 16:40:14 Ralzinka.

Nedodržená výše mzdy

Ahoj, pracuji jako au pair ve Francii. Bylo mi slíbeno kapesné 80 euro týdně v červnu a 100 euro týdně během července a srpna. Včera jsem dostala kapesné, ale jen 80 euro, neměla jsem možnost na to reagovat, protože to bylo ve spěchu a tak se teď užírám a přemýšlím, jestli se mám ozvat nebo ne. Zatím se ve fj neumím moc diplomaticky vyjádřit a bojím se, aby to nevyznělo nějak blbě... S rodinou nemám sepsanou smlouvu, protože mi nemohli zajistit jaz. kurz, našla jsem si je sama přes internet. Nicméně věci, na kterých jsme se dohodli máme písemně v emailu. Jinak má prác. doba je 8 h denně + den volna. Občas děti hlídá někdo z rodiny - volno navíc. Starám se o 2 děti a trochu uklízím. Jídlo zajišťuje rodinná restaurace, ale snídaně si kupuji sama. Co byste na mém místě udělaly? Děti jsou moc fajn a přijít o ně nechci, na druhou stranu je to u moře- tur. oblast a to se odráží i na výšce cen. Mám trvat na původní dohodě, třeba si to ani neuvědomili...? Jestli ano, jak navázat na toto téma řeč, aby to nevyznělo blbě?
Odpovědět
Průběh diskuze (7 názorů)
Téma: Nedodržená výše mzdy Ralzinka. 13.7.2015 16:40
*Re: Nedodržená výše mzdy Eva 13.7.2015 16:46
*Re: Nedodržená výše mzdy ...neviditelná... 13.7.2015 16:51
**Re: Nedodržená výše mzdy ...neviditelná... 14.7.2015 9:21
*Re: Nedodržená výše mzdy ...neviditelná... 13.7.2015 16:56
*Re: Nedodržená výše mzdy Ráchel, 3 děti 13.7.2015 17:27
*Re: Nedodržená výše mzdy Vítr z hor 13.7.2015 17:44

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.