Jak řešit opakované krádeže v družině?
Ach jo. Dcera prvňák, od září několik krádeží v družině - drobné na akci, svíčka z výletu, lego figurka, dneska Furby (za dost peněz).
Ano, hračky nemá nosit - ale nikdy jí to nikdo neřekl, nevytkl, že je má, když bylo vše ok.
Ty první dvě krádeže navíc byly u komodit, které ten den potřebovala/přinesla z výletu.
Tu lego figurku vyřešila starší zkušená vychovatelka do druhého dne - přesně věděla, za kým jít a co říct a hračka byla na světě. Ptala jsem se dnes slečny vychovatelky, jak to bude řešit, řekla, že je hledali, že třeba někde vyplavou...
Mrzí mě Furby, ale víc mě štve opakované krčení ramen vychovatelek a řešení bez angažovanosti a přesahu: "Třeba to někde vyplave..."
Ve výuce se dceři nikdy nic neztratilo, jen v družině.
Nechci to nechat jen tak a přitakávat klimatu zlodějin... Co byste dělali vy?
Odpovědět