| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Zdraví : Ostatní kožní problémy

18.2.2015 14:01:05 Sigina

Problémové znaménko - dle lékařů v pořádku

Prosím o vaše zkušenosti s mateřskými znaménky...Cca před 1,5 rokem jsem si všimla zvětšení a ztmavnutí znaménka kousek nad kotníkem, poté mě i začalo jakoby svědit až pálit (někdy ano, někdy ne). Šla jsem ke kožní lékařce, ta mě prohlédla kompletně, k tomu konkrétnímu se vyjádřila, že si myslí, že to je v pořádku. Nicméně jsme se pro můj klid dohodly na chirurgickém odstranění. Hned jsem se objednala, ale zákrok jsem pak z osobních a zdravotních důvodů odložila. Protože jakékoli další projevy kolem znaménka ustaly, spolehla jsem se na vyjádření lékařky.
Skoro rok se nic nedělo a pak to začalo znovu - svědění, pálení, skoro až bolest. Zesvětlalo, ztmavlo, někdy se mi zdálo vystouplé, pak zase rovné. Rozhodla jsem se zajít do poradny v nemocnici, vzhledem k ordinační době jedno dopoledne v týdnu, kdy mi tam vždy něco vlezlo, se to vleklo od prosince, až mě před 2 týdny doslova vyburcovala docela intenzivní bolest nohy (tj. od kotníku dolů), která byla někdy v noci, někdy i přes den, takže včera už jsem vystreslá dorazila do nemocnice. Vyšetření 5 minut, dle lékařky zcela v pořádku, bolest rozhodně nemůže být od znaménka. Trochu jsem si připadala jako hypochondr, když jsem vykládala, jak mě to svědí, pálí, bolí, navíc moje sestra měla ještě před třicítkou maligní tumor také z mateřského znaménka na zádech...Zase jsem se objednala na odstranění, k tomu mi doktorka řekla, že s jizvou budu mít možná ještě horší problémy, považovala to za naprosto zbytečné...Všechny příznaky, které jsem jí sdělila, jsou prý normální...
Odpovědět
Průběh diskuze (16 názorů)
Téma: Problémové znaménko - dle lékařů v pořád... Sigina 18.2.2015 14:1
*Re: Problémové znaménko - dle lékařů v... jentak 18.2.2015 14:6
*Re: Problémové znaménko - dle lékařů v... Pam-pela 18.2.2015 14:25