Pětka z cvičení z češtiny
Syn(4.tř) má od září novou paní učitelku z ČJ. Vím, že nemáme doma žádnou chudinku, ke škole má vztah stylem radostí neskáču, snažím se přežít. Doma razíme metodu zodpovědnosti ta své povinnosti, čili nevodíme za ručičku a neomlouváme jeho zapomínání atd. I když by tomu, ze má ADHD a dysgrafii trosku navádělo. Je schopný odejít i bez aktovky a není mu to divné. Ale páteční příhoda mi vadí a připadá mi, že je to špatně. Ve vyučování měl syn vyplnit cvičení, které bylo na dvou stranách, bylo to doplňování i,y. A synátor si nevšiml, ze to pokračuje i na té další straně a vyplnil půlku. V té vyplněné půlce měl jednu chybu. Tu druhou půlku měl vsechno červeně proskrtané a dostal tedy pětku. Mě by nevadila ta známka, mě vadilo to, ze mu učitelka nevěřila, ze si nevšiml, ze ho to treba nenechala vyplnit například o přestavce. Doma jsme to spolecne vyplnili, mel to bez chyby. Me proste uniká ten smysl té pětky a toho cviceni.. Navíc je to trida, kde je 8 dětí a prostor pro to tam je. Dosud jsme měli stesti na učitelky, které tohle řešily tak nejak s rozumem a s citem. Takze by to doplnění zbylé ho cviceni syn mel za dú... zajima me jestli jsem divná ja, nebo tohle řešení?
Odpovědět