| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Drbárny : Autismus

15.9.2014 21:52:39 Hana D.

Diagnostika školní zralosti se zaměřením na správný vývoj řeči u předškolních dětí s Aspergerovým syndromem

Dobrý den,
jmenuji se Hana Dvořáková. Jsem speciální pedagog a učím v mateřské škole a mateřských centrech. Zaměřuji se na logopedii, grafomotoriku a rozvoj dětí směřující ke zdárnému nástupu do základního vzdělávání.
Studuji speciální pedagogiku na Univerzitě J.A.K. Praha a zpracovávám práci na téma Analýza diagnostiky dítěte předškolního věku a dítěte s Aspergerovým syndromem se zaměřením na správný vývoj řeči.
Chci Vás velice požádat o možnost ohledně diagnostikování se zaměřením na správný vývoj řeči Vašeho dítěte.
Hledám předškolní děti a děti s odkladem s Aspergerovým syndromem z Prahy a okolí. Diagnostiku zpracovávám podle knížky Diagnostika předškoláka od Klenkové a Kolbábkové. S dětmi pracuji většinou podle obrázků. Všechny výsledky jsou anonymní a použity jen v této práci.
Zjištěné výsledky mají dětem napomoci, na které oblasti vývoje je potřeba se zaměřit pro úspěšný vstup do základního vzdělávání.
Váš souhlas s možností provedení diagnostiky mi velice napomůže práci dokončit a u Vašeho dítěte zjistit, na co se máte zaměřit v rozvoji a zdárnému zvládnutí vstupu do školy.
Velice děkuji za ochotu.
Mgr.H. Dvořáková
V případě Vašeho laskavého zájmu můj meilík:
haninadvorakova@centrum.cz

Odpovědět
Průběh diskuze (1 názorů)
Diagnostika školní zralosti se zaměřením... Hana D. 15.9.2014 21:52

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.