22.8.2014 13:05:48 annonymka
Jak poslat klientku do háje?
Ahojte, dneska mě rozzuřila klientka (v mém městě známá firma, postrach všech lidí v mém oboru). Takže to tu potřebuji vyventilovat.
V rámci zachování anonymity nechci být moc konkrétní, ale představte si situaci, kdy paní zhotovíte např. zubní protézu - domluvíte se na materiálu, barvě,...a po zhotovení si jí paní odmítne převzít, protože se jí nelíbí ta barva, kterou vám předtím odsouhlasila a kterou sama chtěla. Potom se j í ale nelíbí ani materiál, který také chtěla. Má zaplacenou pouze minimální zálohu, která nepokryje náklady na výrobu ani z poloviny a doplatit a vyzvednout odmítá. Domluvíte se s ní, že jí to předěláte, objednáte další materiál a paní druhý den přijde, že to tedy přeci jen zkusí. Proklínáte se, že jste materiál objednali zbytečně, ale v duchu jásáte, že se té krááááá (lovny) konečně zbavíte. Ovšem nezbavíte. Druhý den je tu znovu, že to chce předělat, protože to opravdu "nemůže mít" - byla to zkonzultovat u konkurence (shodou okolností narazila na mladíčka neznalého zdejších poměrů a netušícího, jaký bič si na sebe plete), který ji řekl, že jsem ji špatně poradila. Paní mi tu vyhrožuje čoikou, že bude reklamovat mé špatné poradenství....Na zabití. Dnes teda domluveno předělání (pouze za doplatek na jiný materiál, bez započítání práce). Příští týden si to jde vyzvednout a už se předem děsím, jak to dopadne. A přemýšlím, jak jí slušně a důrazně poslat do oněch míst - tak, aby pochopila, že příště už sem nemá lézt.
Odpovědět