Přesně, podle mě hodně záleží na způsobu výkladu. My jsme měli na gymplu učitele, který nás nutil na všechno přijít "sami", nikdy neudělal nejdřív nějaký teror. výklad, pak vzorový příklad atd., snažil se nás dokopat k tomu, přijít na to "logicky". Dopadlo to většinou tak, že na to přišel 1 až dva jedinci, ten jejich "logický" postup si zapamatovalo pár dalších lidí (k nim jsem většinou patřila) a zbytek si holt musel jen zapamatovat ten vzorec, co z toho pak vyplynul a postup nepochopili stejně. Pro mě to byl super přístup a díky tomu si dodnes pamatuju skoro všechno z matematiky do 3. ročníku, přestože jsem byla na humanitní VŠ a z matiky používám v praxi kromě běžné násobilky mas. tak výpočet úroků z prodlení Ve čtvrťáku jsme už měli jinou učitelku, která vykládala "klasicky" a nepamatuju si lautr nic (i když tehdy jsem se to na písemky v pohodě naučila a dosáhla totálně bez námahy stejné dvojky, na kterou jsem se předtím musela doost snažit)
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.