Ivo,něco Ti řeknu,já si nemyslím,že tohle je o vzdělání,spousta speciálních pedagogů s těmi dětmi pracovat neumí,neříkám,že všichni.Syn chodí na soukromou školu,kde učí jen speciální pedagogové a tam je to vysoce profesionální,ale nejen ze strany učitelů a asistentů,tam i kuchařka umí s dětmi jednat.Ne že by je hlídala nebo tak,ale když příjdou na oběd a jsou s ní v kontaktu,musí vědět jak s kým mluvit,to není těžké,to je o vztahu.Učitelství je v tom blbé,že pracuje s živými lidmi,takže nepomůžou 2 VŠ,nepomůže sebelepší příprava,pokud tam není ten vztah,ty děcka to vycítí a nebudou spolupracovat.Ani tady nebudu psát,co si naši učitelé myslí o našem školství a integraci vůbec,mají naprosto stejné názory jako já.Samozřejmě neslaví žádné mediální úspěchy,škola jim padá na hlavu a titul pedagog roku už 2 x po sobě získal,Sidharta určitě ví kdo
.Já ho titulovat nebudu,ale je to výsměch....
Tak jsem se zamotala
,ale původně jsem chtěla napsat,že jsem syna přihlásila do kroužku,chodí tam od začátku září,bez jakýchkoliv problémů,přirozená autorita je pro něj paní,která tuhle problematiku vůbec nezná,já jsem ji posílala odkazy a charakteristiku syna,aby věděla.Přesto zvládá naprosto s přehledem,sama pozná instunktivně jak na něj mluvit atd.Protože ona je fanda do toho co dělá a ráda to předává dětem,k dětem má přirozený vztah a jak je vidět,bohatě to stačí.Jestli někdy to vzdělání není trošku na škodu,protože pak nám tady Voice objasní,že autisté se názorem stejně nenaučí
,ale já už vím,kde je problém,oni to na té VŠ myslí dobře,jen ti hloupí autisti si to zapoměli přečíst,že se tak nemají učit a pořád to dělají a dělají
Jinak se omlouvám za dlouhý a zmatený příspěvek,ještě se probouzím,myšlenek je moc,musím to ještě utřídit.