| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Otázka Odpověď

Jak zvýšit iniciativu syna v pubertě

3.2.2009 12:49:40   Agáta
Dobrý den,

mám syna v pubertě na 2.stupni ZŚ. Chybí mu úplně iniciativa, když jsem doma schovává se do jiných místností a chce být sám. Má mobil, ale občas pošle jen sms , jinak si s nikým netelefonuje. Když měl např. jeden předmět mezi 2-3 iniciativu v doučování jsem přebrala já, ale on se učit nechce.Říká mi ,že chce být sám. Ve škole si na něj nestěžují, patří mezi nejlepší, ale spousta již odešlo na gymnázium. Má neuvěřitelný přehled ve sportu, neustále čte sportovní noviny a hraje jen sportovní hry. Také chodi na sport.kroužek, ale ten jsem mu opět našla já a jeho dost obtěžuje tam jeti když je zase velmi nadaný - dle trenéra, nedokáže se do toho jak se říká "pořádně zakousnout".Musí mu zavolat kamarádi,sám nezavolá. Byla jsem s ním též u psychologa , ale opět nechce spolupracovat, nechci z toho dělat velblouda, ale vím , že má navíc a je mi líto, že to nechce využít. Manžel to zcela nechává na něm a mne viní, že mu moc pomáhám.Sám mu věnuje málo času je hodně prac.vytížen a když narazí na jeho odpor nechá ho být a do učení ho nenutí.Ani neví zda chce dělat zkoušky na gymnázium.
Můžete mi prosím poradit, jak povzbudit jeho iniciativu ? Mám ho neustále nutit do učení nebo to nechávat na něm ? Ze školy chodívá v pohodě i učitelky má dobré s kterými se dá mluvit. ale myslím, že moc tolerantní.Chtěla bych, aby byl šťastný a dělal v budoucnu co ho baví, ať je to cokoliv.
Děkuji za radu
Názory k dotazu (0 názorů)
Žádné názory zatím nejsou. Vložte první!

(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.