| Přihlásit se | Nová registrace

Názory 110 z 32750  [Dalších 32740 >>]
Senedra 14756
20.4.2024 19:21:10
Tak nakonec výlet dopadl jinak a skvěle ~t~

Dorazily jsme dopoledne, prošly se, zkontrolovaly, odkud pojede odpoledne autobus. Zašly jsme si do bageterie na svačinu/velmi časný oběd a dcera tam potkala kamarádku, která šla na přijímačky také. Zjistily, že přijímačky dělají ve stejný čas a ve stejné učebně ~t~. Tak jsem je nechala samotné.Najednou jsem měla tři hodiny pro sebe. Obešla jsem Zelný trh a okolí, vylezla na Špilberk, tam jsem akorát stihla prohlídku, po prohlídce jsem se vrátila do centra, půl hodiny jsem áchala v knihkupectví, pak jsem s dalšími pobledlými rodiči počkala, až dcera skončí, zase jsme zašly do knihkupectví, na pozdní oběd/odpolední svačinu a akorát nám to vyšlo dojít v klidu na autobus. Dopoledne se honily mraky, ale ani moc nefoukalo, dokonce chvílemi svítilo sluníčko, odpoledne nás chytl na chvilku déšť, když jsme už odcházely z centra.
17.4.2024 22:12:45
Pruhovaná, tak samozřejmě na tom není špatného nic...jen třeba nám by taky přišlo škoda sedět někde v kavárně, nebo restauraci, když jsme dojeli na místo, kde to neznáme - radši jdeme prozkoumat okolí, co je kde zajímavého, nebo třeba zajdeme do infocentra pro nějaké letáčky, inspiraci apod...pokud jsme někde mimo město, tak vyrazíme na procházku po okolí, abychom si udělali představu...
Pruhovaná 64704
17.4.2024 21:50:31
To nevím, co je špatného na tom sedět na náměstí v kavárně 🙂...
17.4.2024 21:43:17
Jj, to je pecka
16.4.2024 8:05:04
Stáňo, přesně, po příjezdu je taky ještě potřeba obstarat zahradu a balkón, zalít, otrhat...
Stáňa * 7932
16.4.2024 6:44:20
Taky se snažím mít vyklízení a uklizeno ještě v den návratu, i kdyby jen mělo být špinavé prádlo v koši na prádlo.
Po návratu mě cSto čeká velká zahrada, minimálně kontrola a zalévání skleníku, foliaku, parníku, krytých vyvýšeném zahinu pod střechou, rychlá návštěva tchyně V DD apod.
Pracovní týden mám tak hektický, že ještě představa hromady špinavého, kterou musím řešit, a pořád mít někde v hlavě, mi není příjemná.
Navíc nemám mnoho oblečení a jezdíme na takové dovolené, kam si beru i oblečení, které dost často nosím do práce. To samé manzel.

Jako jo, máme i sportovní oblečení, ale zároveň oblečení do města, na prohlídky hradu, zámku a muzeí
15.4.2024 22:53:54
Inko, ale nejde o vybalování kufru, to už je vedlejší činnost, která se udělá, když už to volno je. Ale já bych prostě nechtěla takhle rychlý přechod. Chci navečer přijet z dovolené, dát všechno doma do pořádku, ráno se probudit a udělat si hezký den, tak nějak si nachystat všechno do práce a nechat doznít ty zážitky a pak teprve další den jít pracovat. Toho dne mi není líto, je to pěkně strávený poslední den dovolené. Ale my máme zahradu, chápu, že zase třeba pro někoho, kdo bydlí třeba v paneláku, to smysl nedává...
Inka ..|-.|-.-|.- 141843
15.4.2024 22:49:19
To mně nevadí, vloni jsme přiletěli asi v jednu. Mám chronický nedostatek dovolený, nikdy bych neobětovala den na vybalování kufru.
15.4.2024 22:43:27
Inko, my jezdíme jen po Čechách a manželovi nevyhovuje jezdit v noci, v devět usíná, ať doma, nebo kdekoli jinde...
Do zahraničí bychom nikdy autem nejeli, tam jedině autobusem, vlakem apod.
15.4.2024 22:42:33
Inko, tak to samozřejmě chápu, to bych taky neuklízela hned, ale my právě nikdy ty návraty takhle neplánujeme, nechtěla bych přijet z dovolené v noci a hned ráno jít do práce. Máme rádi ještě jeden den klidu na aklimatizaci a pohodu doma na zahrádce a případně na to douklizení těch věcí, protože v pracovních dnech už na to tolik času a sil není. Kdybych přijela v noci a ráno hned naskočila do pracovního procesu, tak bych měla pocit, že jsem ani žádnou dovolenou neměla, nevyhovují mi takhle rychlé přechody. Radši obětuju ten jeden den dovolené navíc.
 Názory 110 z 32750  [Dalších 32740 >>]

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde

(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.

Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.