| Přihlásit se | Nová registrace

Názory 110 z 8590  [Dalších 8580 >>]
Vážný2 158667
22.2.2024 18:42:05
Když jsem před covidem lítal, tak bageta koupená v sámošce na letišti normálně prošla v kabinovém zavazadle. Prázdá PETka taky projde. A na letišti ji naplníš. Pokud někam nacpeš hrníček, pokud by tam bylo mělké umyvadlo, tak na nalití... Jako superluxus je šumivej celaskon, nebo 100ml láhev se sirupem.

Akorát je klíčové, co připouští cílová země. V USA jsem si kontroloval pravidla vždy před odletem, ale stejně jsem si tam vozil třeba čokolády. "No seeds, no meats, ..."

A v zapsaném zavazadle (což už je jiné téma), si běžně vozím jídlo na první večer, flašku light koly apod. Mj. protože jsem na projektu v Lisabonu si běžně dával košile do Laundromatu vyprat a nechával je v kanclu ve skříňce, tak jsem pak měl obvykle lehký kufr. A směrem tam jsem vozil hlavně pití a směrem zpět jsem to vždycky dovyvážil portským ze sámošky.... To byly časy před cca 6-7 lety...~t~
Pavla ... 6333
22.2.2024 13:16:43
Na Kypru jsme byli 3x, v kyperské, ale i v turecké části, na tureckou jsme přejeli autem, je krásná, je tam míň turistů, tedy bylo, je to už docela dlouho.
Kolegyně tam lítí pravidelně, žije tam její bratr.
Kromě toho, že to je dražší ostrov, třeba v porovnání s Řeckem, je to tam super!
L+ 2m 114525
22.2.2024 8:21:04
Nebo větší resorty mívají i nocni nebo nonstop bary otevřené. Také jsme nevěděli, mysleli jsme, že se v nich jen chlastá. V Turecku nam připravili normálně kebab do tortilly nebo toust s sebou. Do letadla jsme prošli i s ayranem, zjistili jsme až doma. Tak ho zřejmě nevyhodnotili jako nápoj.
Vítr z hor 100046
22.2.2024 8:04:23
Za 6 hodin byste meli dostat dost jidla. Necekej zazraky. Vzdycky jsem si rezervovala vegetarianske jidlo a vetsinou to bylo neco drobet lepsiho nez normal, co meli ostatni. Ale je to tak 15 let, co jsem dalkove dolitala. Ted na 2h let s Air France jsme dostali susenku ~t~ a dzus (asi 1,5 deci). Neumrit hlady a zizni, ale necurat 😅
Inka ..|-.|-.-|.- 141843
22.2.2024 7:42:40
Já to znám tak, že balíčky dávají, když se odjíždí v době, kdy je jídelna zavřená, třeba v 5 ráno. Jinak si sváču vezmeme v jídelně.
Při all inc se smí odnášet.
Nesmí se při polopenzi, aby si z toho někdo nechystal obědy.
Stáňa * 7932
22.2.2024 7:26:20
Dari, a to si reknete až primo při check outu?
Dari79 114243
22.2.2024 0:03:00
Nekoukej a řekni si.

Oni je tam nemají vystavené na recepci, vždycky je donesou zezadu, asi je mají v ledničce, bývají tam i bagetky...

v rámci all inclusive je jim přece jedno, jestli to sníš v restauraci nebo si odneseš v tašce - naopak - aspoň jim to "nevynášíš" z restaurace (což bývá aspoň formálně zakázaný)...

Na cestu tam si vezmeš jídlo z domova, to je logické, ale na cestu zpátky těžko. Tak když jsi v all incl., tak ti to tam dají... Bageta, nějaká ta buchtička, jablko, pitíčko v krabičce - nic honosnýho, ale na zahnání hladu to je.

(p.s. do Turecka teda nejezdíme, ale nemyslím, že je to státem. Spíš myslím "línou pusou"... Sem tam to podávaj, sem tam se zeptaj, ale většinou si prostě řekneme)
Slonisko 65085
21.2.2024 22:03:38
Rodinová, Kempinski Jochberg, kousek od Kitzbülu. A ta práce byla přímo v hotelu :-)
Beat 107867
21.2.2024 22:02:59
Rodinova jo, ~:-DKempinski na sluzebce je ~g~
E.mama 158590
21.2.2024 21:47:37
Já si do letadla vždy na letišti za kontrolou koupím láhev vody. Najím se buď na letišti nebo si vezmu jídlo do letadla. Krabičku a v ní nakrájené jablko, mrkev, okurku, tvrdý sýr, sladkost a zapečený toast. To vše se může.
 Názory 110 z 8590  [Dalších 8580 >>]

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde

(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.

Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.