tisk-hlavicka

Srdce zdravé jako rybička. Díky přípravku s výtažkem z mořských ryb!

21.2.2018 PR

Napadlo vás někdy, proč se vlastně říká „zdravý jako rybička”?

Lze odpovědět vtipem - protože rybu nikdy nikdo z nás neviděl jít k veterináři. Ale ať už je původ tohoto rčení jakýkoli, faktem zůstává, že ryby jako součást jídelníčku jsou opravdu zdravé a pro náš organismus prospěšné. Přesto se v něm příliš často neobjevují. Vynecháme-li tradičního vánočního kapra, vzpomenete si, kdy jste si naposledy dali k obědu nebo večeři rybu?

Rybí maso má mnoho benefitů. Je například snadněji stravitelné než maso jiných, běžně konzumovaných živočichů. Obsahuje kvalitní bílkoviny, minimum sacharidů a kromě toho také zdraví prospěšné nenasycené mastné kyseliny Omega 3, které mají blahodárný vliv na náš kardiovaskulární systém, tedy na srdce a cévy; to se týká především ryb mořských. Jenže v konzumaci ryb za Evropou silně zaostáváme. Průměrný Čech spotřebuje za rok pouhých 5, 5 kilogramů rybího masa. To je méně než polovina průměrné spotřeby ryb v Evropě a něco málo přes čtvrtinu průměru celosvětové spotřeby.

Pravda, teď můžete namítnout, že jako vnitrozemský stát máme přístup k čerstvým mořským rybám poněkud komplikovaný. A že na pultech v obchodě najdeme většinou jen chlazeného lososa a tuňáka, který je drahý, takže nějaké doporučení, že bychom měli sníst dvakrát v týdnu jednu porci ryb je sice pěkné, ale… A že si ryby dáte v létě na dovolené, rovnou z moře vytažené, v příjemné restauraci na pláži, klidně i častěji než dvakrát v týdnu, takže to vlastně tak nějak stačí.

Jenže to nestačí. Rozhodně to není dost na to, aby naše tělo dostalo potřebnou dávku nenasycených mastných kyselin Omega 3, které si samo vytvořit nedokáže a je odkázáno na jejich příjem v potravě.

Mnoho lidí také omlouvá malou spotřebu ryb tím, že se „všude píše” o tom, jak se v tělech mořských živočichů ukládají těžké kovy a jedovaté látky. Takže to ve finále s tím zdravím není až tak horké. Zapomínají ale na to, že veškeré ryby na našem trhu jsou kontrolovány Státní veterinární správou a riziko, že by se na náš stůl dostala nějaká „otrávená” rybka je prakticky nulové.

Ať už ale nedostatek ryb na našem stole omluvíme jakkoli, pravdou zůstává, že Omega 3 hrají klíčovou roli ve správném fungování srdce a nejdůležitějších mastných kyselin tohoto typu, totiž EPA (kyselina eikosapentaenová) a DHA (kyselina dokosahexaenová) bychom měli denně v potravě přijmout 250 mg. Řešením je doplněk stravy MaxiCor® forte, který obsahuje potřebnou denní dávku; v každé tobolce je 90 % vysoce kvalitních a čistých Omega 3 kyselin.

Doplněk stravy

Dodejte svému srdci vše, co potřebuje – užívejte tobolky MaxiCor® forte s výtažkem z mořských ryb a budete zdraví…jako rybičky.

Více informací o produktu naleznete na http://www.maxicor.cz.

Koupit jej můžete zde.




Vyhledávání článků podle věku

(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.