tisk-hlavicka

Rodiče potřebují více sexu, tvrdí nová kampaň.

10.2.2017 Klááára 3 názory

Aneb laskej mne víc než svůj mobil!

Nová kampaň firmy Plum Organics s názvem "Do Your Part(ner)" byla uvedena novým videem, ve kterém vystupuje několik partnerských dvojic, které jsou sice společně v postelích, ale dělají v nich dělají všechno jiné než sex. A průvodkyně manželskými ložnicemi zdůrazňuje: "To, že jste rodiči, ještě neznamená, že váš telefon by měl být více laskán než vy."

Plum Organics totiž provedla průzkum mezi americkými rodiči, aby zjistila, že třetina rodičů tráví svůj čas v posteli raději na sociálních sítích, místo toho, aby diskutovali například o svých dětech nebo měli sex.

Cílem této zajímavé kampaně je sdělit rodičům, že silnější vztah a častější sex pomůže vybudovat šťastnější domov s lepším prostředím pro děti.

Vrtá vám hlavou, proč se o sexuální život v rodinách zajímá právě firma Plum Organics? Více sexu totiž znamená více dětí a ty potřebují více dětské výživy, kterou právě Plum Organic vyrábí.

Názory k článku (3 názorů)
Jejich starosti Monika 10.2.2017 10:10
*Re: Jejich starosti Yuki 00,03,07 10.2.2017 20:29
Neskutečná drzost Dana 20.2.2017 16:3




Článek se vztahuje k období asi

Vyhledávání článků podle věku

Seriály

Vývojové tabulky

Těhotenství

Dítě


Zajimavé odkazy:
Wellness Víkend   |   Jsme.cz - nový magazín o rodině, přátelství a vztazích.   |   Předporodní kurzy   |   Najděte rýmy na slovo a napište báseň.