18.9.2006 13:58:31 Ivona,Jakub 10 let
Re: grafomotorické obtíže
Můj syn šel do první třídy s odkladem ( je narozen v srpnu a už ve školce měl problém s pomalostí při oblékání a s kreslením ). V první třídě v pololetí mi pani učitelka sdělila ,že je moc pomalý a jestli to tak půjde dál do další třídy nepostoupí. Žádná rada prostě nic. Přišla jsem domů s pláčem a nevěděla co dál.Napadlo nás s manželem zavolat do psycholog. poradny. Bylo nám řečeno, že problém je v grafomotorice, špatná pravolevá orientace a pomalé osobní tempo. Doporučili nám různé procvičování. Ve škole jsem dala zprávu třídní pani učitelce,ale chtěla jsem jen aby přihledla k tomu ,že co nestihne ve škole bude dělat doma.Tak jsme první třídu dokopali na jedničky , ale byli jsme z toho dost všichni zničeni.
Ve druhé třídě dostal Jakub druhou pani učitelku a taky se na víc předmětů učitelé střídali.Musela jsem sice obejít všechny se zprávou z poradny,ale Jakubovi tato změna asi více seděla. S učitelkou jsem byla domluvena ,že pouze dohlédne,aby se Kuba ničím v hodině nerozptyloval a seděl sám v první lavici( což bylo Kubovo přání). Psal všechny diktáty a všechno jako ostatní děti jen sem tam doma něco dopisoval,ale na konci roku samé jedničky.Ve třetí byl v pohodě,pani učitelka naprosto perfektní. Chodila jsem se často do školy s pani učitelkou radit co víc procvičovat hlavně v češtině a doma jsme se učili tak 2hodiny (každý den doma diktát a čtení)a Kuba se opravdu hodně snažíl.
Teď jsme ve čtvrté třídě přešli na jinou školu.A zase začínáme od začátku. V psycholog.poradně jsme dostali novou zprávu,která nás utvrdila,že se nic nezměnilo a už ani nezmění.
Chtěla bych se zeptat zda nemáte někdo v tomto směru zkušenosti s alternativní medicínou. Nějaké dodání energie..... . Nebo s vitamíny pozbuzující paměť.
Děkuji
Odpovědět