Re: A co kroužky
Stáňo, tak když syn nastupoval loni do školy, tak jsem čekala úkoly tak dvakrát třikrát týdně. Byla jsem nemile překvapená, že měli úkoly každý den a i na víkendy. Ve druhé škole mívají jeden až dva úkoly týdně, a na víkend nikdy (kromě čtení, číst by měli každý den).
Jen mě napadá, že možná mezi každodenním učením větších a malých dětí je jeden rozdíl: pohyb je sice zdravý v každém věku, ale přece jen malé děti toho pohybu potřebují více, jak se říká "pohybem odpočívají". Myslím, že si potřebují ještě většinou dost hrát, skákat, běhat a blbnout - a když jsou dopoledne ve škole, odpoledne v družině a ještě každý den musí dělat dlouhé úkoly, tak je to dost těžké a únavné. Jasně - nezralé, příliš hravé děti patří do školky; ale myslím, že se to týká i těch školně zralých.
No nic. Musíme se s tím každý poprat jak jen to jde nejlíp, že?
M.
Odpovědět