9.11.2016 10:13:17 Hanina
Nejsou úkoly
Nejsou úkoly jako úkoly. I rodiče by měli mít na paměti, že jsou zodpovědni za rozvoj svého dítěte a občas se mu věnovat. I vědomosti se dají získávat zajimavě. Pokud chci dítě naučit barvy a dítko se zajímá o auta, tak si říkáme, jakou barvu má projíždějící auto. Pokud je to holčička, tak zase jakou barvu má oblečení. Steně tak počítání, dají se počítat auta, jen červená nebo bílá auta, vidíme různé číslice a přečteme jejich hodnotu, vidíme nápisy a čteme je.... Těch způsobů je hodně a nemusí se přitom sedět na zadku a biflovat. Po takovémto nenásilném a hravém procvičování jdou dítku i ty úkoly snadněji a rychleji.
No, a dítko méně nadané si vědomosti vštípí hlavně procvičením. Pokud s ním rodiče nebudou učení procvičovat, nemůžou se divit, že se holt bude za spolužáky opožďovat.
Odpovědět