10.2.2016 11:25:02 Neregistrovaná
Proč si nepřiznáme
Proč si nepřiznáme, že inkluze se netýká ani tak lehce mentálně postižených dětí, ale hlavně Romů? Romské iniciativy si totiž neustále stěžují, že jejich děti jsou údajně bez příčiny zařazovány do zvláštních škol. Skutečně bez příčiny? Rodičům je totiž celé školní vzdělání srdečně šumák, nedohlédnou na děti, aby se připravovaly do školy, děti mají neznalosti základních jevů ještě před tím, než jdou do školy, hodně z nich má problémy s kázní. Jedno dvě děti ještě jakž takž začleníte, větší skupinu už ale ne. Právě pro probémy s kázní. Takže když se nepodařilo omezit přeřazování romských dětí do zvláštních škol, tak se prostě zvláštní školy zruší. To by bylo, aby se ta inkluze nakonec nepovedla! Jenže ona se nepovede, protože zájem o ni nemají především Romové. A pokud mají romské rodiny 5 a více dětí, je na problém zaděláno v samém počátku. To nám nestačila sonda, kterou předvedla Česká televize v pořadu Třída 8.A? Že v okamžiku, kdy je v normální základce více romských dětí, které mají problémy s kázní, rodiče začnou svoje děti přehlašovat do jiné školy, kde tyto děti nejsou? Takže škola, která má ve svém spádovém okolí více romských rodin, se postupně chtě nechtě stane školou romskou, stejně tak, jako se to stalo škole v tomto reality programu. Učitelé s tím nic nenadělají, všichni od problému dají ruce pryč a tváří se, že problém neexistuje. Tak si jen zakrývejme oči a pokračujme v dělání blbostí. Já jsem třeba zvláštní, později speciální a ještě později praktické školy považovala za obrovský úspěch českého školství, protože v nich dostaly šanci i děti méně nadané. Tak je zrušme, nacpěme do normálních škol děti mentálně postižené, přizpůsobme jim celou výuku - a zařaďme se mezi země typu Somálsko. Nashledanou, vzdělané Čechy!
Odpovědět