Re: Netradiční,ale pěkné
Ono je to spíš myšleno tak, že by děti neměly být vytržené z běžného dění, i ty starší, když jsou děti v domácím vzdělávání, tak se mnohem víc mají možnost účastnit aktivit s dospělými, prostě je sebou berou, často to jinak ani nejde.
Mám kamaráda, který má syna v domácím vzdělávání a on s ním objíždí obchodní jednání, schůzky, vždy ho na chvíli, nebo i na delší dobu někde usadí, kluk ví, že teď tátu nesmí rušit a dělá si svoje, stejně tak ho bere na koncerty (muzika ho živí). Mezi tím je ale spousta prostoru na povídání, na poznávání nových prostředí, různých lidí, učí se tím spoustu věcí, vidí skutečný život, ví, co je živí, jak vypadá "práce" v reálu, jak táta vydělává peníze, že to není nic fiktivního.
Jako jasně, že je to z jedný strany omezující pro rodiče, ale zároveň je to strašně obohacující. Když už jsme se rozhodli mít děti, tak by je neměly vychovávat ústavy, nebo aspoň ne v takové míře a takovým způsobem jako se to děje.
Odpovědět