3.3.2011 11:03:18 PJana
Re: Školu zatěžujeme pitomostmi
Nezbývá než bez výhrad souhlasit.
Syn má v první třídě předdůchodovou paní učitelku. Starší ji měl taky. Děti se ve škole učí. Paní učitelka nemá problém na třídní schůzce říct rodičům, že jsou věci, které se děti prostě musí nabiflovat, že je třeba, aby tyto věci s dětmi doma rodiče procvičovali atd. Na rozdíl od ostatních tříd si do školy nenosí hračky, akcí mimo školu se účastní minimálně. Za celé 4 roky, kdy učila staršího se nestalo, že by na konci roku zůstalo neprobrané učivo. Učí se stále i 28. června, známky, které děti získají po uzavření vysvědčení se automaticky přesouvají do dalšího pololetí. Vše potřebné se stíhá probrat ve škole, takže domácí úkoly jsou sice denně, ale zaberou asi 15 minut - napsat 2 řádky nebo vypočítat 10 příkladů. Spíš fungují jako informace pro rodiče, co se vlastně ve škole probírá. Na druhém stupni si učitelé nemohou vynachválit odchovance této paní učitelky. Díky za takovou paní učitelku.
Znám i jiné případy, kdy děti učitelce tykají, sedí na koberci a povídají si. V pololetí 1. třídy umí číst jenom samohlásky, ve druhé třídě část dětí ještě nečte. Ale mají mraky aktivit mimo školu. Paní učitelka je schopná zorganizovat téměř cokoliv, ale to učení výrazně pokulhává.
Odpovědět